Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenen
Belgeler
|
Hizmetin tamamlanma
süreci (en geç)
|
1
|
PASAPORT
|
|
HUSUSİ (YEŞİL) PASAPORT
|
Yeşil (Hususi) pasaporttan faydalanabilmek
için akademik veya idari kadroların 1.,2., ve 3. derecesinde çalışıyor olmak
gerekir. Bu kadroda çalışanların şahsen Personel Daire Başkanlığı Akademik
Şube Müdürlüğüne başvurulacaktır.
Gerekli Belgeler:
1- Dilekçe (dilekçe
örneği için tıklayınız)
*Nüfus ve Vatandaşlık İl Müdürlüğüne başvuru sırasında
1- Başkanlığımızdan alınacak olan Pasaport
Talep Formu
2- Pasaport Talep
Ücreti (Garanti veya Halk Bankasına ödenebilir.)
3- Biyometrik 1
adet fotoğraf ile (ilgili Kurumdan randevu alınarak) başvurulacaktır.
*
Randevu Alma İşleminin Pasaport Talep Formu Başkanlığımızdan alındıktan sonra
yapılması rica olunur.
|
1-2 GÜN
|
|
HİZMET (GRİ) PASAPORTU
|
Gri (Hizmet) pasaporttan faydalanabilmek
için akademik veya idari kadroların 1.,2., ve 3. derecesi dışında çalışıyor
olmak; yurtdışı görevlendirme teklifinin birimince veya Rektörlükçe
onaylanarak Personel Daire Başkanlığı Akademik Şube Müdürlüğüne
başvurulacaktır.
Gerekli Belgeler:
1- Dilekçe (dilekçe örneği
için tıklayınız)
2- Görevlendirme Yazıları
(* 1 haftadan fazla olan görevlendirmeye ait
Birim Yönetim Kurulu Kararı ve Rektörlük Oluru,
* 1 haftaya kadar olan yolluksuz-yevmiyesiz
olan görevlendirmelerde Birim Yönetim Kurulu Kararı ve İzin Formu)
* Görev süreleri bittikten sonra hizmet
pasaportları Personel Daire Başkanlığına teslim edilir.
* Nüfus ve Vatandaşlık İl Müdürlüğüne başvuru sırasında
1- Başkanlığımızdan alınacak olan Pasaport
Talep Formu, "Rektörlük Olur Yazısı" veya "Hizmet Pasaportu
Verilebilir" yazısı,
2- Pasaport Talep
Ücreti (Garanti veya Halk Bankasına ödenebilir),
3- Biyometrik 1
adet fotoğraf ve eski Pasaport ile
(ilgili
Kurumdan randevu alınarak) başvurulacaktır.
* Randevu Alma İşleminin başvuru
belgelerinin Başkanlığımızdan alındıktan sonra yapılması rica olunur.
|
3 GÜN
|
|
AYRILAN PERSONEL İÇİN
PASAPORT İŞLEMLERİ
|
Üniversitemizde 1., 2.,
ve 3. Derecede akademik veya idari kadroda görev yapmakta iken çeşitli
nedenlerle ayrılan personelin hususi (yeşil) pasaporttan faydalanabilmesi
için bir dilekçe ile Başkanlığımıza müracaat ederek
Kurumumuzda çalıştığına dair Çalışma Belgesi alması gerekmektedir.
|
1-2 GÜN
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 62 / 22 63
/22 14 /22 67
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
personel@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenen
Belgeler
|
Hizmetin tamamlanma
süreci (en geç)
|
2
|
YABANCI UYRUKLU SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI
|
|
2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun
34. maddesi ile 2914 Sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu’nun 16. maddesi ve
"Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Uyruklu Öğretim
Elemanı ÇalıştırılmasıEsaslarına İlişkin Bakanlar Kurulu Kararı"
gereğince Yabancı uyruklu sözleşmeli personel olarak Üniversitemizde çalışmak
isteyen kişi alanı ile ilgili birime dilekçe ile başvuru yapar. Kabul edilen
başvuru birim Yönetim Kurulu’nda görüşülerek verilebilecek Brüt ücret
(eşdeğer pozisyondaki kadrolu öğretim elemanının ücretini geçmeyecek şekilde)
belirlenir ve ilgilinin talebi birim tarafından aşağıda belirtilen belgeler
ile birlikte Personel Daire Başkanlığına iletilir. Talep, Üniversitemiz
Yabancı Uyruklu Komisyonu tarafından değerlendirilip onaylandıktan sonra
Üniversite Yönetim Kuruluna sunulur. Yönetim Kurulundan çıkan olumlu karar
ile birlikte Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına teklif edilir. Yükseköğretim
Kurulu Başkanlığı Yürütme Kurulu Kararı Üniversitemize bildirilir. Kararın
olumlu olmasına müteakip YÖK tarafından belirlenen çalışma belgesi ücret
harcı ilgili tarafından bankaya yatırılır ve dekontlar Personel Daire
Başkanlığına teslim edilir. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına ön mali
kontrol yaptırıldıktan sonra Üniversitemiz ile ilgili arasında Tip Sözleşme
imzalanır ve göreve başlaması için ilgili birime bilgi verilir. Birim, ilgili
kişiyi göreve başlatır ve Personel Daire Başkanlığına bildirir. Personel
Daire Başkanlığı tarafından Personel Bilgi Sisteminde kişi kaydı
oluşturulduktan sonra kimlik kartı basılır ve Bilgi İşlem Daire
Başkanlığından Pusula Bilgi Sistemine erişim için kullanıcı adı ve şifre
edinilir. Kişi göreve başladıktan sonra ilgili dekontlar YÖK’e gönderilir.
YÖK tarafından ilgili kişinin çalışma izin kartı gönderilir ve kişiye teslim
edilir.
Gerekli Belgeler
1. Dilekçe
2. Özgeçmiş
3. Diplomalar
4. Pasaport fotokopisi
5. Yabancı
Uyruklu Ücret Formu
6. Açık Kimlik Formu (İlk defa
çalışacaklar için)
7. 2 adet fotoğraf (İlk defa
çalışacaklar için)
8. Yabancı dil eğitimi verecekler için
uluslararası kabul gören sertifika (İlk defa çalışacaklar için)
9. Yabancı Uyruklu Öğretim Elemanı Bilgi Derleme Formu (İlk
defa çalışacaklar için)
10. Yabancı Uyruklu Öğretim Elemanı Bilgi Formu-1 (İlk
defa çalışacaklar için)
11. Yabancı Uyruklu Öğretim Elemanı Bilgi Formu-2 (İlk
defa çalışacaklar için)
12. Önceki akademik tecrübesi, bilimsel
kitap, makale ve çalışmalarını kapsayan yayınları (İlk defa çalışacaklar
için)
13. Vize Talep Formu (İlk defa çalışacaklar için)
14. Akademik
Değerlendirme Belgesi (Öğretim Üyeleri için)
Not: Sözleşme yenilenecekse sözleşme
süresinin bitimine 2 ay kala aynı işlem tekrarlanır.
|
1-3 ay
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
Efe NİŞANCI
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
Programcı
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 14
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
enisanci@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenen
Belgeler
|
Hizmetin tamamlanma
süreci (en geç)
|
3
|
1416 sayılı KANUN ile ATAMA İŞLEMLERİ
|
|
Yurt dışındaki öğrenimlerini yasal süresi
içinde başarıyla tamamlayan öğrenciler, öğrenimini tamamladıkları tarihten
itibaren en geç 2 (iki) ay içinde yurda dönerek Bakanlıktan alınan
mezuniyet durumlarını gösterir belgeyle birlikte görev talep dilekçesi ile
atama işlemlerinin başlatılması için başvuruda bulunur.
Üniversite, ilgili kişileri başvuru
tarihinden itibaren en geç 3 (üç) ay içinde ihtisasları dâhilinde göreve
başlatmakla yükümlüdür. Bu kurum ve kuruluşlar öğrencilerin görev talebi
başvurularını, başvuru tarihinden itibaren en geç on beş gün içinde, göreve
başlamalarını ise hizmet cetveliyle birlikte göreve başlama tarihinden
itibaren en geç bir ay içinde Milli Eğitim Bakanlığına bildirir.
1416 sayılı Kanun kapsamında doktorasını
tamamlayanlardan, Üniversitemizin doktor öğretim üyesi atama
kriterlerini sağlamaları halinde doktor öğretim üyesi kadrosuna
atanmaları, sağlamamaları halinde öğretim görevlisi kadrolarına atamaları
yapılır. Adayların doktor öğretim üyesi kadrolarına atamalarda doktora
denklik başvurusu yaptığını belgelendirmesi gerekmektedir. Atama sonrası
doktora denklik başvurusu reddedilenlerin ise doktor öğretim üyesi kadrosuyla
ilişiğinin kesilerek öğretim görevlisi kadrosuna atama işlemleri başlatılır.
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ KADROSUNA ATANACAKLAR
İÇİN İSTENEN BELGELER
1- Görev talep dilekçesi (Dr. Öğr.
Üyesi kadrosuna atanmak üzere belirtilmesi gerekmektedir.), MEB mezuniyet
belgesi
2- Özgeçmiş
3- Yayın listesi
4- Lisans, Yüksek Lisans, Doktora mezuniyet
belgesi (Yurtdışından alınan diplomalar için denklik belgesi
5- Doktora denklik başvurusu yapıldığına
ilişkin belge
6- Yüksek lisans ve/veya doktora tezlerinin
basılı birer nüshası ile elektronik ortamdaki Türkçe özetleri
7- 1 Adet Fotoğraf
8- Erkek adaylar için Askerlik durum
belgesi, (Askerliğini yapanlar için terhis belgesi)
9- Hizmet belgesi (Daha önce Kamuda çalışmış
olanlar için)
10- Yayın Dosyaları (1 Adet) (Yayın
Dosyasında yukarıda istenen belgeler ve Form-1 de puanlama yapılan
yayınlar ve belgelerin bir örneği Elektronik Ortamda)
ADEK Başvuru belgeleri için tıklayınız
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ KADROSUNA ATANACAKLAR İÇİN
İSTENEN BELGELER
1- Görev talep dilekçesi (Öğretim
Görevlisi kadrosuna atanmak üzere belirtilmesi gerekmektedir.) , MEB mezuniyet
belgesi
2- Özgeçmiş
3- Yayın listesi
4- Lisans, Yüksek Lisans, Doktora mezuniyet
belgesi (Yurtdışından alınan diplomalar için denklik belgesi
5- Yüksek Lisans ve/veya Doktora Denkliğine
başvuru yapıldığına dair belge
6- Yüksek lisans ve/veya doktora tezlerinin
basılı birer nüshası ile elektronik ortamdaki Türkçe özetleri
7- 1 Adet Fotoğraf
8- Erkek adaylar için Askerlik durum
belgesi, (Askerliğini yapanlar için terhis belgesi)
9- Hizmet belgesi (Daha önce Kamuda çalışmış
olanlar için)
|
1-3 ay
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
Esra GÜLSEVER / Sabri Can DEKİŞ
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
Memur
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 62 / 61
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
personel@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenen
Belgeler
|
Hizmetin
tamamlanma süreci (en geç)
|
4
|
AKADEMİK PERSONEL İLAN
|
|
Öğretim Elemanı
|
Öğretim Görevlisi, Araştırma
Görevlisi
Öğretim Elemanları için (öğretim
görevlisi, araştırma görevlisi) Açıktan, Naklen ve Yeniden atamalarda Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına
Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş
Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik koşulları
geçerlidir.
İstenen Belgeler:
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1. Öğretim Elemanı
Başvuru Formu (http:/pau.edu.tr/personel)
2. ALES Belgesi
3. Yabancı Dil Sınavı Sonuç Belgesi
(YDS, KPDS, ÜDS, YÖKDİL veya eşdeğerliği kabul edilen bir yabancı dil sınavı
sonuç belgesinin çıktısı.) (Meslek Yüksekokulu kadrolarında zorunlu
değildir.)
4. Özgeçmiş
5. Nüfus Cüzdanı
Fotokopisi
6. Fotoğraf (1 adet)
7. Diploma veya Geçici
Mezuniyet Belgesi (İlana göre lisans ve/veya tezli yüksek lisans mezuniyet
belgesi.) (1), (2), (3)
8. Transkript (Aslı veya
aslı gibidir onaylı veya noter onaylı)
9. Askerlik Belgesi (1)
10. Lisansüstü öğrenci belgesi.(1),
(3) (İlana göre tezli yüksek lisans ve/veya doktora öğrenci
belgesi)
11. Tecrübe Belgeleri. (İlana
göre tecrübe şartı isteniyorsa çalışılan iş yerlerinden alanları ve görev
yaptığı tarihleri gösterir imzalı belge ve SGK dökümü, Kamuda çalışmış ya da
çalışanlar için hizmet belgesi)
12. Varsa bilimsel
çalışmalarını kapsayan dosya
AÇIKLAMALAR
(1) Askerlik belgesi, diplomalar ve öğrenci belgeleri başvuru
sırasında “E-Devlet” çıktısı kabul edilmektedir.
(2) Yurtdışından alınmış diplomaların Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığınca denkliğinin kabul edildiğini gösteren belge.
(3) İlk başvuruda ya da atanmaya hak kazandığında resmi
kurumlarca “Aslı Gibidir” yapılması veya noter onaylı olması gereklidir.
Onaysız belgeler geçersiz kabul edilir.
1- Başvurular
şahsen veya posta yoluyla yapılabilir. Süresi içinde yapılmayan başvurular,
eksik belgeli dosyalar ve postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
2- Atanmaya
hak kazanan adayın Görev Aylığı derece ve kademesine göre Derece Değişikliği
yapma hakkı Kurumumuza aittir.
3- Transkript belgesinde her iki not
ortalaması bulunan adayların 100’lük sisteme göre mezun olduklarını
belgelemeleri gerekmektedir. Aksi takdirde lisans not ortalamasının 100’lük
sisteme göre eşdeğerliği yönetmelik uyarınca yapılacaktır.
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
1. Öğretim
Elemanı Başvuru Formu (http:/pau.edu.tr/personel)
2. ALES
Belgesi
3. Yabancı
Dil Sınavı Sonuç Belgesi (YDS, KPDS, ÜDS, YÖKDİL veya eşdeğerliği kabul
edilen bir yabancı dil sınavı sonuç belgesinin çıktısı.)
4. Özgeçmiş
5. Nüfus
Cüzdanı Fotokopisi
6. Fotoğraf
(1 adet)
7. Diploma
veya Geçici Mezuniyet Belgesi (İlana göre lisans ve/veya tezli yüksek lisans
mezuniyet belgesi.) (1), (2), (3)
8. Transkript
(Aslı veya aslı gibidir onaylı veya noter onaylı)
9. Askerlik
Belgesi (1)
10. Lisansüstü
öğrenci belgesi.(1), (3) (İlana göre tezli yüksek lisans
ve/veya doktora öğrenci belgesi)
11. Varsa
bilimsel çalışmalarını kapsayan dosya
AÇIKLAMALAR
(1) Askerlik belgesi, diplomalar ve öğrenci belgeleri başvuru
sırasında “E-Devlet” çıktısı kabul edilmektedir.
(2) Yurtdışından alınmış diplomaların Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığınca denkliğinin kabul edildiğini gösteren belge.
(3) İlk başvuruda ya da atanmaya hak kazandığında resmi
kurumlarca “Aslı Gibidir” yapılması veya noter onaylı olması gereklidir.
Onaysız belgeler geçersiz kabul edilir.
1- Başvurular
şahsen veya posta yoluyla yapılabilir. Süresi içinde yapılmayan başvurular,
eksik belgeli dosyalar ve postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
2- Atanmaya hak
kazanan adayın Görev Aylığı derece ve kademesine göre Derece Değişikliği
yapma hakkı Kurumumuza aittir.
3- Transkript
belgesinde her iki not ortalaması bulunan adayların 100’lük sisteme göre
mezun olduklarını belgelemeleri gerekmektedir. Aksi takdirde lisans not
ortalamasının 100’lük sisteme göre eşdeğerliği yönetmelik uyarınca
yapılacaktır.
4- 06.02.2018
tarihinde Resmi Gazetede yayımlanan Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliğinde
tanımlanan azami öğrenim süresini dolduran ancak 2016- 2017 eğitim öğretim
güz yarıyılından itibaren azami süreleri tekrar başlatılan öğrencilerin
Araştırma Görevlisi kadrolarına başvuruları Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığının kararı doğrultusunda değerlendirmeye alınamamaktadır.
Ön Değerlendirme ve Değerlendirme
Sonuçları ilanda belirtilen tarihlerde Personel Daire Başkanlığı internet
sitesinde ilan edilir.
Atanmaya hak kazanan adaylar, ilgili
birimlere atama işlemlerinin başlatılması için başvuruda bulunur ve birimler
tarafından atama teklifi Rektörlüğe iletilir. Atama yapılarak tebligat için
ilgili birime gönderilir. İlgili birim kişiyi göreve başlatır ve Personel
Daire Başkanlığına bildirir. Personel Daire Başkanlığı tarafından Pusula
Bilgi Sistemine kayıt yapılır ve kimlik kartı basılır. Bilgi İşlem Daire
Başkanlığı tarafından kişi e-posta kaydıoluşturulur ve ilgili Başkanlıktan
bilgi alınabilir.
|
Başvuru Süresi:
15 gün
Ön
Değerlendirme Açıklama:
5-10 gün
Değerlendirme
Sonucu Açıklama:
5-10 gün
Güvenlik
Soruşturması ve Arşiv Araştırması Süresi: 1-2 ay
Atama Süresi:
5-10 gün
|
|
Profesör, Doçent, Doktor Öğretim Üyesi
|
Öğretim Üyeleri için (profesör,
doçent ve doktor öğretim üyesi) ilan ve atama işlemleri 2547 sayılı Kanun ve
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğine göre ilanla
yapılmaktadır.
- Profesör
ve Doçent başvuru işlemleri Personel Daire Başkanlığı,
- Doktor
Öğretim üyesi başvuru işlemleri ilgili Fakülte Dekanlıkları ve Yüksekokul
Müdürlükleri tarafından yürütülmektedir.
Üniversitemizce çıkılan ilanlarda
öğretim üyesi kadrolarına (profesör, doçent, doktor öğretim üyesi) başvurmak
isteyenlerin öncelikle Üniversitemiz Akademik Değerlendirme
yönergesi uyarınca Akademik Değerlendirme Kuruluna
(http://www.pau.edu.tr/adk/tr başvurmaları gerekmektedir.
İstenen
belgeler:
Profesör
1. Öğretim Üyesi Başvuru Formu
2. Askerlik Belgesi
3. 1 adet dosya ve 6
adet akademik çalışmaları içerir CD/USB (Akademik Değerlendirme Belgesi, özgeçmiş, doçentlik belgesi
onaylı sureti, bilimsel yayınları, kongre ve konferans tebliğleri ile bunlara
yapılan atıflar, sanat eserleri, icralar ve bunlara ilişkin doküman,
eğitim-öğretim faaliyetleri, yönetimlerinde devam eden ve biten doktora,
sanatta yeterlik veya yüksek lisans çalışmaları, üniversite veya yüksek
teknoloji enstitüsüne katkıları) *Adaylar, bu başvurularında yayınlarından birini başlıca
araştırma eseri olarak gösterir.
Doçent
1. Öğretim Üyesi Başvuru Formu
2. Askerlik Belgesi
3. 1 (dört) adet dosya, 4
adet akademik çalışmaları içerir CD/USB (Akademik Değerlendirme Belgesi, özgeçmiş, doçentlik belgesi
onaylı sureti, yayın listeleri, bilimsel çalışma ve yayınları)
Doktor Öğretim Üyesi
1. Öğretim Üyesi Başvuru Formu
2. Askerlik Belgesi
3. 1 (dört) adet dosya, 4
adet akademik çalışmaları içerir CD/USB (Akademik Değerlendirme Belgesi, özgeçmiş, diploma suretleri,
bilim doktorluğu veya tıpta uzmanlık belgeleri onaylı sureti, yayın listeleri,
bilimsel çalışma ve yayınları)
|
Başvuru Süresi:
15 gün
Jürilere Dosya
Gönderimi:
5-7 gün
Jüriler
tarafından değerlendirme
Profesör: 2 ay
Doçent: 1 ay
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
Sabri Can DEKİŞ
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
Memur
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 61
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
scdekis@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenen
Belgeler
|
Hizmetin
tamamlanma süreci (en geç)
|
5
|
AKADEMİK ATAMA İŞLEMLERİ
|
|
Öğretim Elemanı
|
-Öğretim Üyesi
(Profesör, Doçent, Dr. Öğretim Üyesi)
2547 Sayılı Kanun’un 23, 24 ve 26.
maddeleri ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği gereğince
ilan yoluyla yapılmaktadır.
-Öğretim Görevlisi
2547 Sayılı Kanun’un 31. Maddesi ile
Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan
Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin
Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik gereğince ilan yoluyla yapılmaktadır.
-Araştırma Görevlisi
2547 Sayılı Kanun’un 33. maddesi ile
Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan
Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin
Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik gereğince ilan yoluyla (TUS, DUS, YDUS
hariç) yapılmaktadır.
§ ÖYP
§ TUS, DUS, YDUS
§ 50/D
|
Güvenlik
Araştırması ve Arşiv Araştırması Süresi: 1-2 ay
Atama Süresi:
5-10 gün
|
|
Naklen Kurumumuzdan Ayrılan
|
Kurumumuzdan naklen ayrılmak isteyen
personelin gitmek istediği ilgili kurumdan gelen muvafakat yazısı (nakil
talep yazısı) Personel Daire Başkanlığı'nca değerlendirir. Muvafakati istenen
personelin görev yaptığı biriminin görüşü alınır. Birimince uygun görülmesi
halinde istenilen (hizmet belgesi ve sicil raporları vb.) ekler hazırlanarak
muvafakati verilmek üzere Rektörlük Makamına sunulur. Muvafakat yazısı ilgili
kuruma gönderilir. İlgili kurum kişinin atamasını yapar ve atandığını
gösteren belgeyi (Atama Onayı) Kurumumuza gönderir. Atama onayı ilişiği
kesilmek üzere kişinin görev yaptığı birime gönderilir. İlgili birim
personele tebliğ ederek ilişiğini keser; Personel Dairesi'ne görevden ayrılış
tarihini bildiren yazı ekinde (Maaş Nakil Belgesi, İşten Ayrılış Bildirgesi
ve Kuruma ait kimlik) belgelerini Personel Dairesi'ne bildirilir.
Naklen ayrılması uygun görülmeyen
personel hakkında nakil gitmek istediği kuruma bilgi verilir.
|
|
|
Naklen Kurumumuza Atanan
|
Üniversitemizce çıkılan ilanlarda
akademik kadrolara başvuran ve atanmaya hak kazanan personelin halen
çalışmakta olduğu kurumundan muvafakati istenir. Muvafakati verilen
personelin durumu değerlendirilerek atanmak üzere Rektörlük Makamına sunulur
ve ataması yapılır. Atama Onayı kişinin halen çalışmakta olduğu ilgili Kuruma
ilişiğini kesmek üzere gönderilir. İlgili kişi kurumundan aldığı Maaş Nakil
Belgesi ile birlikte atanmış olduğu birime başvuru yapar ve göreve başlar.
Birim, kişinin göreve başlayışını Personel Daire Başkanlığına bildirir.
|
|
|
Unvan Değişikliği
|
- Akademik personel öğretim üyeleri ve öğretim elemanlarının
unvan değişiklikleri ilan yoluyla gerçekleşmektedir.
|
|
|
Kurum içi Yer Değişikliği
|
-İlan yoluyla kadrosu ile birlikte,
-2547 sayılı Kanun'un 13/b-4 maddesi
gereğince görevlendirme yoluyla yapılmaktadır.
Atanmaya hak kazanan adayların
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması yapıldıktan sonra (kurum içi
atamalarda eşdeğer yapılır) ataması yapılarak tebligat için ilgili birime
gönderilir. İlgili birim kişiyi göreve başlatır ve Personel Daire
Başkanlığına bildirir. Personel Daire Başkanlığı tarafından Pusula Bilgi
Sistemine kayıt yapılır ve kimlik kartı basılır. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
tarafından kişi maili oluşturulur ve ilgili Başkanlıktan bilgi alınabilir.
|
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
Sabri Can DEKİŞ
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
Memur
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 61
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
scdekis@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenen
Belgeler
|
Hizmetin
tamamlanma süreci (en geç)
|
6
|
YÖKSİS
|
|
Yükseköğretim Bilgi Sistemi
|
Üniversitemizde göreve başlayan veya
ayrılan akademik personel YÖKSİS’e işlenir.
Üniversitemize yeni başlayan
akademik personelin veri girişi yapıldıktan sonra pau.edu.tr uzantılı mail
adresine şifre gönderilerek YÖKSİS’e girişi sağlanır. Şifre güncelleme
işlemleri yine başkanlığımız tarafından yapılmaktadır.
Üniversitemize görevlendirme ile
gelen personel YÖKSİS işlemleri kadrosunun bulunduğu üniversite tarafından
yapılmaktadır.
|
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
Sabri Can DEKİŞ
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
Memur
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 61
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
scdekis@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Başvuruda İstenen
Belgeler
|
Hizmetin
tamamlanma süreci (en geç)
|
7
|
DERECE DEĞİŞİKLİĞİ
|
|
Her yıl Temmuz ayında kadro derecesi yükseltmesi gereken ve terfi tarihi o yılın 14 Eylül’üne kadar olan akademik personel listesi Pusula sisteminden alınır. Listeler Kamu e-uygulamadan girilerek Cumhurbaşkanlığına gönderilir. Yıl sonunda uygun görülen kadro değişikliklerinin Resmi Gazete’de yayımlanması ile Yükseköğretim Kuruluna gönderilmek üzere Üniversite Yönetim Kuruluna sunulur. YÖK’ten gelen uygunluk yazısı ile derece değişiklikleri Rektörlük Onayına sunulur. Onaylanan derece değişiklikleri pusula, kamu e-uygulama sistemlerine girilir.
|
6 ay
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
Sabri Can DEKİŞ
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
Memur
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 61
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
scdekis@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
8
|
AKADEMİK PERSONEL GÖREV SÜRESİ UZATIM İŞLEMLERİ
|
|
1-Doktor Öğretim Üyesi
|
Doktor Öğretim Üyesi,
görev yaptığı birime görev süresinin uzatılmasına ilişkin dilekçe ve yayın
dosyası verir. İlgili birim tarafından görev süresi uzatılacak personel için
belirlenen üç jüri üyesine dosyalar gönderilir ve değerlendirme sonrasında
jüri raporları, jüri üyeleri tarafından ilgili birime gönderilir. Jüri
raporları doğrultusunda görev süresi uzatılacak akademik personelin durumu
Birim Yönetim Kurulunda görüşülür. Birim, görev süresi uzatma talebini
aşağıda belirtilen evraklar ile birlikte görev süresinin bitmesine en az 1
(bir) ay kala Personel Daire Başkanlığı’na iletir. Personel Daire Başkanlığı
tarafından görev süresi uzatma talepleri Rektörlük Makamına onaya sunulur.
Rektörlük Makamının onayı doğrultusunda görev süresi uzatılan personelin
bilgisi ilgili Birime (Dekanlık/Müdürlük vb.) iletilir ve Personel Bilgi
Sistemine işlenir.
Gerekli Evraklar
1-Dilekçe
2-Birim
Yönetim Kurulu Kararı
3-3 adet jüri raporu
|
1-3 ay
|
|
2-Öğretim Görevlisi
|
Öğretim Görevlisi, görev
yaptığı birime görev süresinin uzatılmasına ilişkin dilekçe verir. İlgili birim,
görev süresi uzatılacak akademik personelin talebini aşağıda belirtilen
evraklar ile birlikte görev süresinin bitmesine en az 1 (bir) ay kala
Personel Daire Başkanlığı’na iletir. Personel Daire Başkanlığı tarafından
görev süresi uzatma talepleri Rektörlük Makamına onaya sunulur. Rektörlük
Makamının onayı doğrultusunda görev süresi uzatılan personelin bilgisi ilgili
Birime (Dekanlık/Müdürlük vb.) iletilir ve Personel Bilgi Sistemine işlenir.
Gerekli Evraklar
1-Dilekçe
2-Öğretim
Görevlisi Değerlendirme Formu
3-Birim
Yönetim Kurulu Kararı
*
Rektörlük birimlerinde görev yapan öğretim görevlisi kadrosunda bulunan
akademik personelin görev süresinin uzatılması için Üniversite Yönetim Kurulu
kararı alınır.
|
|
|
3-Araştırma Görevlisi
|
Araştırma Görevlisi,
görev yaptığı birime görev süresinin uzatılmasına ilişkin dilekçe verir.
İlgili birim, görev süresi uzatılacak akademik personelin talebini aşağıda
belirtilen evraklar ile birlikte görev süresinin bitmesine en az 1 (bir) ay
kala Personel Daire Başkanlığı’na iletir. Personel Daire Başkanlığı
tarafından görev süresi uzatma talepleri Rektörlük Makamına onaya sunulur.
Rektörlük Makamının onayı doğrultusunda görev süresi uzatılan personelin
bilgisi ilgili Birime (Dekanlık/Müdürlük vb.) iletilir ve Personel Bilgi Sistemine
işlenir.
Gerekli Evraklar
1-Dilekçe
2-Araştırma
Görevlisi Değerlendirme Formu
3-Anabilim/Anasanat
Dalı Başkanının önerisi
4-Bölüm
Başkanı, Dekan, Enstitü/YO Müdürünün olumlu görüşü
Not: Görev süresinin uzatılmasını istemeyen veya
görev yaptığı birim tarafından görev süresi uzatılmak istenmeyen akademik
personelin durumu ilgili birimin yönetim kurulunda görüşülür ve durum
Personel Daire Başkanlığına iletilir. Personel Daire Başkanlığı tarafından
Rektörlük Makamına onaya sunulur. Rektörlük Makamının onayı doğrultusunda
görev süresi uzatılmayan personelin bilgisi ilgili Birime (Dekanlık/Müdürlük
vb.) iletilir ve ilişiği kesilir.
|
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
Efe NİŞANCI
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
Memur
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 14
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
enisanci@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
9
|
GÖREVLENDİRMELER
|
|
2547 Sayılı Kanunun 38. Maddesi
|
1- Üniversitemizden başka bir kuruma görevli gitmek için;
Öğretim elemanının gitmek istediği Kurumdan Üniversitemize muvafakat yazısı
gelir. Konuyla ilgili birime görüş sorulur, gelen görüş doğrultusunda konu
Üniversite Yönetim Kuruluna sunulur. Üniversite Yönetim Kurulu Kararının
uygun olması halinde üst yazı ile görevlendirileceği kurumdan ve kadrosunun
bulunduğu biriminden ayrılış/başlayış tarihleri istenir. Ayrılış ve başlayış
tarihlerini bildiren yazı geldiğinde ilgiliye ait yazı ve ekleri dosyasına,
kaldırılır. Bütün işlemler bittikten sonra Personel Bilgi Sistemine işlenir
ve YÖKSİS veri tabanına veri giriş işlemi yapılır.
2- Başka
bir kurumdan Üniversitemize gelmek için; Öğretim elemanı Üniversitemizde görev yapmak istediği birime
görevlendirme talebine ilişkin başvuru yapar. İlgili birim bu talebi Personel
Daire Başkanlığına gönderir ve talep incelenerek Üniversite Yönetim Kurulunun
onayına sunulur. Uygun görülmesi halinde ilgilinin kadrosunun bulunduğu
kuruma Üniversite Yönetim Kurulu Kararı üst yazıyla bildirilir. Kadrosunun
bulunduğu kurum tarafından alınan karar Üniversitemize bildirilir ve
görevlendirileceği birimden başlayış ve kadrosunun bulunduğu kurumdan ayrılış
istenir. Ayrılış ve başlayış tarihlerini bildiren yazı geldiğinde ilgiliye
ait yazı ve ekleri dosyasına, kaldırılır. Bütün işlemler bittikten sonra Personel
Bilgi Sistemine işlenir ve sicil numarası verilir. Ayrıca YÖKSİS veri
tabanına veri giriş işlemi yapılır.
Not: Bu madde
kapsamında yapılan görevlendirmenin uzatılması işlemleri 2 ay önceden
başvurmak üzere aynı işlemler tekrarlanır.
|
|
|
2547 sayılı Kanunun 40/b maddesi kapsamında
yapılan görevlendirmeler
|
1- Üniversitemizden
başka bir kuruma görevli gitmek için; Öğretim üyesi gitmek istediği Kuruma başvuru yapar ve
Üniversitemizden muvafakatı istenir. Konuyla ilgili görev yaptığı birime
görüş sorulur, gelen görüş doğrultusunda konu Üniversite Yönetim Kuruluna
sunulur. Üniversite Yönetim Kurulu Kararının uygun olması halinde
görevlendirileceği kuruma ve Yükseköğretim Kurulu’na gereği yapılmak üzere
bildirilir. Yükseköğretim Kurulunun uygun görmesi halinde kadrosunun
bulunduğu biriminden ayrılış, Üniversitemizde görev yapacağı birimden de
başlayış tarihleri istenir. Ayrılış ve başlayış tarihlerini bildiren yazılar
geldiğinde ilgiliye ait yazı ve ekleri dosyasına, kaldırılır. Bütün işlemler
bittikten sonra Personel Bilgi Sistemine işlenir ve YÖKSİS veri tabanına veri
giriş işlemi yapılır.
2- Başka
bir kurumdan Üniversitemize gelmek için; Öğretim üyesi Üniversitemizde görev yapmak istediği birime
görevlendirme talebine ilişkin başvuru yapar. İlgili birim bu talebi Yönetim
Kurulunda görüşür ve sonucu Personel Daire Başkanlığına gönderir ve talep
incelenerek Üniversite Yönetim Kurulunun onayına sunulur. Uygun görülmesi
halinde ilgilinin kadrosunun bulunduğu kuruma ve Yükseköğretim Kuruluna
Üniversite Yönetim Kurulu Kararı ve ekleri üst yazıyla gönderilir.
Yükseköğretim Kurulunun ve kadrosunun bulunduğu Kurumun uygun görmesi üzerine
ayrılış ve başlayış işlemleri yapılır. Ayrılış ve başlayış tarihlerini
bildiren yazı geldiğinde ilgiliye ait yazı ve ekleri dosyasına, kaldırılır. Bütün işlemler bittikten sonra Personel
Bilgi Sistemine işlenir ve sicil numarası verilir. Ayrıca YÖKSİS veri tabanına veri giriş işlemi yapılır.
|
|
MÜRACAAT
YERİ
|
Adı
Soyadı
|
Efe NİŞANCI
|
Sümeyye AKKUŞ
|
Unvan
|
Programcı
|
Şube Müdürü
|
Adres
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü
|
Telefon
|
0258 296 22 14
|
0258 296 22 27
|
E-Posta
|
enisancı@pau.edu.tr
|
sakkus@pau.edu.tr
|
|
|
|
|
|
|
|