Başvuru;
1
|
ADK Başvuru Dilekçesi (Fotoğraflı)
|
Tıklayınız
|
2
|
Ek Şart Beyan Formu (İlanda özel şart var ise)*
Ek Şart Beyan Dilekçesi (Örnek)
|
Tıklayınız
Tıklayınız
|
3
|
Değerlendirme Başvuru Formu;
-Dr. Öğr. Üyesi Başvuru Formu (Alanınız İle İlgili Belge Doldurulacak)
-Doçentlik Değerlendirme Başvuru Formu (Alanınız İle İlgili Belge Doldurulacak)
-Profesörlük Değerlendirme Başvuru Formu (Alanınız İle İlgi Belge Doldurulup Dosyaya Konulacak)
|
Tıklayınız
Tıklayınız
Tıklayınız
|
4
|
Puanlama Tablosu (Yönergemizin 6.maddesindeki Ortak Çalışmalarda Puan Dağılımı ve 5. maddenin 9. fıkrasına Göre Hesaplanacak)
Alanınız ile ilgili olan yerleri kopyalayarak yeni bir belge oluşturabilir veya aynı belge üzerinde diğer alanları silebilir ya da (0) olarak gösterebilirsiniz. En son sayfada toplam puan belirterek ıslak imzalı olarak teslim ediniz.
|
Tıklayınız
|
5
|
Profesör kadrosuna başvurularda; Doçent oldukları döneme ait imzalı başvuru beyannamesi.
|
|
6
|
USB Flash Bellek şeklinde 1 adet dosya**
|
|
--- Başvuru ile ilgili yukarıdaki ilk 5 belgenin çıktı olarak verilmesi, diğer bilgi ve belgelerin USB FLASH BELLEK dosya içerisinde verilmesi gerekmektedir.
* Yönergemizin Genel İlkeler başlığı altında bulunan 5. maddenin 2. fıkrası gereğince verilmesi gerekmektedir.
** USB FLASH BELLEK Dosya İçerisinde Bulunması Gereken Belgeler:
1- Özgeçmiş
2- Diplomalar (Lisans-Y. Lisans-Doktora) (Dr. Öğr. Üyesi kadrosu başvurularında)
3- Doçentlik Belgesi (Doçent ve Profesör kadrosu başvurularında)
4- Yabancı Dil Belgesi
5- Kimlik Fotokopisi
6-Yayınlar (Akademik Değerlendirme Yönergesinin 5. Maddesinin 5. fıkrasına göre Yayınların nerede SCİ (İndekslendiğini gösteren belgeyi) her yayının arkasına eklenecek)
APPLICATION;
1
|
ADEK Application Petition (With Photo)
|
Click Here
|
2
|
Additional Condition Declaration Form (If there is a special condition in the announcement)*
Additional Condition Declaration Petition (Example)
|
Click Here
Click Here
|
3
|
Evaluation Application Form;
-Assistant Professor Application Form (Relevant document for your field must be completed)
-Associate Professorship Evaluation Application Form (Relevant document for your field must be completed)
-Professorship Evaluation Application Form (Relevant document must be completed and included in the file)
|
Click Here
Click Here
Click Here
|
4
|
Scoring Table (To be calculated according to Article 6 on the Distribution of Points in Collaborative Works and paragraph 9 of Article 5 of our directive)
You may copy and create a new document for the relevant sections for your field or delete other sections in the same document or mark them as (0). The total score must be indicated on the last page and submitted with a wet signature.
|
Click Here
|
5
|
For applications to the professorship position; a signed application declaration from the period when the candidate obtained the title of Associate Professor.
|
|
6
|
One file in USB Flash Drive Format**
|
|
-The first five documents listed above must be submitted as printed copies, while other required information and documents must be provided in the USB FLASH DRIVE file.
*Required as per paragraph 2 of Article 5 under the General Principles section of our directive.
** Documents Required in the USB FLASH DRIVE File:
- Curriculum Vitae
- Diplomas (Bachelor's, Master's, Ph.D.) (For applications to Assistant Professor positions)
- Associate Professorship Certificate (For applications to Associate Professor and Professor positions)
- Foreign Language Proficiency Certificate
- Copy of Identity Card
- Publications (According to paragraph 5 of Article 5 of the Academic Evaluation Directive, a document showing where the publications are indexed in SCI must be attached to the back of each publication)