Şube Müdürü:
|
Nevzat ADAK
|
296 2227
|
Personel:
|
Naci TERCAN
|
296 2263 |
Esra GÜLSEVER
|
296 2262
|
Dilek ÖZCAN
|
296 2252
|
Mehmet Ali ALPER
|
296 2214 |
|
Gamze SABAH
|
296 2267
|
|
Sümeyye AKKUŞ
|
296 22 54 |
Akademik Personel Şube Müdürlüğü akademik personelle ilgili aşağıdaki işlemleri yürütmekten sorumludur.
- Kadro yönetimi
(Tahsis, aktarma, kullanım izni, derece değişikliği)
- Akademik ilan
- Öğretim Üyesi
(Profesör, Doçent, Doktor Öğretim Üyesi)
- Öğretim Elemanı
(Öğretim Görevlisi, Araştırma Görevlisi)
- Atanma işlemleri
- Profesör,
Doçent, Doktor Öğretim Üyesi
- Öğretim
Görevlisi, Araştırma Görevlisi
- TUS, DUS, YDUS
ve Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamında Araştırma Görevlilerinin
İşlemleri
- Naklen-Açıktan
atama göreve başlayış ve ayrılış işlemleri
- Tıpta
uzmanlık eğitimi, yandal eğitimi yapan ve Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı
kapsamında Araştırma Görevlilerinin İşlemleri
- Yabancı uyruklu öğretim elemanları ile ilgili işlemler
- Lisansüstü
eğitim yapan Arş.Gör. İşlemleri (33, 35, 50/d, ÖYP)
- 2547 sayılı Kanunun 31, 32, 33/a, 33/e maddeleri uyarınca
görev süresi uzatmaları (Form 18)
- Mecburi
hizmet işlemleri (1416 S.K. 33/35 Md. PAÜ ve diğer üniversiteler)
- Görevlendirme
işlemleri (13/b-4, 35, 33)
- Pasaport işlemleri (Hizmet (Gri), Hususi (Yeşil))
- Bilgi
ve izleme formlarının hazırlanıp ilgili kurumlara gönderilmesi
- Her
yıl Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca yayımlanan akademik takvim doğrultusunda
aylık olarak, ay sonu itibariyle atanan-ayrılan değişiklik formlarını Y.Ö.K. Başkanlığına
bildirmek
- Her
üç ayda bir atanan-ayrılan değişiklik formlarını Başbakanlık Devlet Personel
Başkanlığına bildirmek,
- Her
yıl Mart, Haziran, Eylül ve Aralık aylarında İnternet (BUMKO) ağı üzerinden
Maliye Bakanlığı Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğüne bildirmek,
- Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının akademik takvimi paralelinde, yıllık
çalışma takviminin hazırlanması