.

 

 

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ SERİNHİSAR MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

 

SI RA NO

 

HİZMETİN ADI

 

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAN MA SÜRESİ (EN GEÇ)

 

1

Öğrenci Belgesi Öğrenci Durum

Belgesi

1-Öğrenci Kimlik Kartı ile kişi beyanı

 

10 Dakika

2

Transkript Belgesi

1-Öğrenci Kimlik Kartı

10 Dakika

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

Yatay Geçiş İşlemleri

  1. Kurumlararası (Yurt içi üniversitelerarası) yatay geçişler, aynı düzeydeki eşdeğer diploma programları arasında ve Yükseköğretim Kurulu tarafından yayınlanan

    kontenjanlar çerçevesinde yapılır.

  2. Yatay geçiş başvuruları, sadece ilan edilen süre içerisinde yapılır.
  3. Yatay geçiş başvurusu yapabilmek için öğrencinin; a-) Hiçbir disiplin cezası almamış olması, b-) Alması gereken l.Sınıf Güz dönemi derslerinin tümünden geçer not almış

    olması, c-) Başvurunun, eşdeğer sınıf/dönem için yapılması, gerekir.

  4. Kurumlararası yatay geçiş için öğrencinin, kayıtlı olduğu programda bitirmiş olduğu dönemlere ait genel not ortalamasının en az 100 üzerinden 60 veya eşdeğeri olması şarttır. (Genel Akademik Ortalama 4'lük sistemde 2.30'dur.)
  5. Önlisans diploma programlarının ilk yarıyılı ile son yarıyılına yatay geçiş başvurusu kabul edilmez.
  6. Pamukkale Üniversitesi içinde, aynı diploma programlarında birinci öğretimden ikinci öğretime kontenjan sınırlaması olmaksızın yatay geçiş yapılabilir.
  7. Üniversiteler arasında, ikinci öğretimden sadece ikinci öğretim diploma programlarına yatay geçiş yapılabilir. Ancak, ikinci öğretim diploma programlarından başarı bakımından bulunduğu sınıfın ilk yüzde onuna girerek bir üst sınıfa geçen öğrenciler birinci öğretim diploma programlarına kontenjan dahilinde yatay geçiş yapabilirler.
  8. Açık ve uzaktan öğretimden örgün öğretim programlarına geçiş yapılabilmesi için, öğrencinin öğrenim görmekte olduğu programdaki genel not ortalamasının 100 üzerinden 80 veya üzeri olması veya kayıt olduğu yıldaki merkezi yerleştirme puanının, geçmek istediği Üniversitemiz diploma programının o yılki taban puanına eşit veya yüksek olması gerekir. (Genel Akademik Ortalama 4'lük sistemde 3.30'dur.)
  9. Kayıt dondurmuş olmak, 1. sınıf öğrencileri hariç 2. sınıf öğrencileri için engel teşkil etmez.
  10. Vakıf üniversitelerinin bir programında burslu kontenjan dahilinde öğrenim görmekte olan öğrenciler, Pamukkale Üniversitesine yatay geçiş yaptıklarında burslarından feragat etmiş sayılırlar.
  11. Vakıf yükseköğretim kurumlarından Pamukkale Üniversitesi ikinci öğretime geçiş yapan öğrenciler, geçiş yaptıkları bölümün öğrenim/katkı ücretini öderler.
  12. Yatay geçişle gelen öğrencilerin önceki diploma programından almış olduğu dersler muaf tutularak, diploma programını bitirdiği yükseköğretim kurumundan almış olduğu derslere göre genel not ortalaması belirlenir.

 

 

 

 

Yatay Geçiş Kontenjanları için yayınlanan Senato Kararında belirtilen süre

 

 

4

 

Yeniden Öğrenci Kimlik Kartının Düzenlenmesi

  • 1- Kimlik Kartı Başvuru Belgesi
  • 2- Kart Kayıp (zayi) Bildirim Belgesi
  • 3- Öğrenci Kartı İstek Belgesi

Not: Tarafımızdan çıkarılan belgeler öğrenci tarafından doldurularak Üniversitemiz merkez Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na öğrenci tarafından teslim edilir.

 

 

2 hafta

 

5

Mezuniyet Belgesi Verilmesi

  • 1-Ayrılma Belgesi Formu
  • 2-Öğrenci Kimliği
  • 3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

 

2 Gün


 

 

6

Mezuniyet Tek Ders

Sınav Başvurusu

  • 1- Dilekçe
  • 2-Transkript

1 hafta

7

Sınav Sonuçlarına İtiraz

1-Dilekçe

2 hafta

 

 

8

 

 

Mazeret Sınavları

 

  • 1- Dilekçe
  • 2- Hastalık Rapor Kâğıdı veya Mazeretini Belirten Evrak

 

 

2 hafta

 

 

9

 

Yeniden Askerlik Belgesi Düzenlenmesi

 

1-Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'ndan alınacak durum belgesi.

 

10 dakika

 

 

10

 

Kayıtın Saklı Tutulması

(Kayıt Dondurma)

 

  • 1-Dilekçe (Yarıyıl Başlangıcından Önce)
  • 2-Mazeretini Belirtir Belge

 

1 Hafta

 

 

11

 

Kayıt Silme

 

1 - İlişik Kesme Formu

 

1 gün

 

 

12

 

 

Derslerden Muaf Olma

1- Dilekçe (Eğitim-Öğretim Yılı Başlangıcında ilk

2 hafta içinde)

2- Daha Önce Öğrenim Gördüğü/Mezun Olduğu Kurumdan Alınacak;

a-) Not Döküm Belgesi b-) Ders İçerikleri

 

 

2 Hafta

 

 

13

 

Mazeret Sınavları

 

  • 1- Dilekçe
  • 2- Hastalık Rapor Kâğıdı veya Mazeretini Belirten Evrak

 

2 hafta


 

 

 

 

14

 

 

Mazeretli Kayıt Ye

 

  • 1- Dilekçe
  • 2- Mazeretine ilişkin belge

 

7 (Yedi) gün içinde

 

 

15

 

 

Staj

Dosyası

  • 1- Staj Başvuru Formu (İşyeri Onaylı)
  • 2- Fotoğraf (1 Adet)
  • 3- Staj Taahhütnamesi
  • 4- Staj Değerlendirme Formu
  • 5- Zorunlu Staj Sigortası için gerekli bilgi formu

 

Meslek Yüksekokulun belirlediği sür içinde

 

 

16

Akademik Personel için Görev Süresi Uzatımı

  • 1- Dilekçe
  • 2- Faaliyet Dosyası (Öğretim Üyeleri için)

20 (yirmi) gün içinde

 

 

17

 

Personel Görev Yeri Belgesi

 

Pusula Bilgi Sistemi-Personel Bilgi Sistemi-Raporlar-Çalışma Belgesi

(personelin kendisi tarafından çıkartılarak Yüksekokul Sekreterliğine onaylatması)

 

10 Dakika

 

 

18

 

Personel İzin İstekleri

 

  • 1- Dilekçe
  • 2- Raporlu olduklarını belirten dilekçeleri ve raporları

 

15 Dakika

 

 

19

 

Hizmet Cetveli

 

Dilekçe

 

1 Saat

 

 

20

 

Personel Gelir Belgesi

 

Dilekçe

 

1 Saat


 

 

 

 

21

Personel Sempozyum, Panel, Konferans vb. Faaliyetler

Katılım İsteği

 

  • 1-Dilekçe
  • 2-Katılım Davet Yazısı

 

 

35 Gün

 

 

22

 

Personel Malzeme

İsteği

 

 

Taşınır İstek Belgesi

 

 

1 Saat

 

 

23

 

Demirbaş, Sarf Malzemesi ve Hizmet Alımları

 

Malzeme İhtiyaç Listesi

 

8 İş günü

 

 

24

 

Bağış Talepleri

 

1-Şartlı veya şartsız talep Dilekçesi

 

1 Saat

 

 

 

25

 

 

 

Bilgi Edinme İsteği

 

 

 

1-Dilekçe

 

 

 

1 Hafta

 

 

26

 

Diploma Alma

İşlemleri

 

Geçici Mezuniyet Belgesi

 

 

15 Dakika


 

 

 

 

27

 

Derece/Kademe

İstemi

 

1- Dilekçe

2 - Üst Öğrenim Diploma Onaylı Örneği

 

15 (Onbeş)

gün içinde

 

 

28

 

Ders Kayıtları

 

Ders Kayıt Formu ( Pamukkale Üniversitesi Akademik Takviminde Belirten Tarihlerde PAÜ Web sayfası üzerinden)

 

5 İş Günü

 

 

29

 

Personel İzin İşlemleri

 

 

1 - Personel İzin Formu

 

 

Aynı iş günü

içinde

 

 

30

 

Akademik Personel Yolluk Talebi

 

  • 1- Dilekçe
  • 2- Sempozyum/Konferans/Bilimsel Toplantı vb. ilişkin içerik

 

 

15 (Onbeş)

gün içinde

 

 

31

 

Yolluk Ödemeleri

 

  • 1- Katılım Belgesi
  • 2- Katılım Ücreti Makbuzu veya Resmi Yazı
  • 3- Yolculuk Havayolu ile yapılmışsa bilet

 

 

10 (On) gün içinde

 

 

32

 

 

Aile/Çocuk

Yardımı

 

 

Aile Yardımı Bildirimi Formu

 

 

İlgili Ayın 15

inde

 

 

33

 

 

Doğum Yardımı

 

  • 1- Dilekçe
  • 2- Doğum Raporu

(Doğum yardımı Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından ödenmektedir)

 

 

İlgili Bakanlığın belirlediği

süre.


 

 

 

 

34

 

 

Ölüm Yardımı

 

  • 1- Dilekçe
  • 2- Ölüm Raporu

 

 

10 (On) gün içinde

 

 

35

22/d kapsamında firmalardan istenen

belgeler

1)Vergi Borcu olmadığına dair yazı (Defterdarlıktan) 2)SGK’dan borcu olmadığına dair yazı (SGK il müdürlüğünden) 3)İhalede yasaklı olmadığına dair yazı

 

3 gün

 

 

36

Kurumiçi ve kurumdısı ders

görevlendirmesi

 

  1. Görevlendirme talep yazısı
  2. Yönetim kurulu kararı

 

15 gün

 

 

37

 

Ücretsiz ve doğum

iznine ayrılma

 

  1. Dilekçe
  2. Doğum öncesi izin raporu ve doğum raporu

 

5 gün

 

 

38

 

Gelen Evrak

 

1. Çesitli kurumlardan gelen her türlü evrakın kurum içinde kayıt defterine islenerek dagıtılması

 

Sürekli

 

 

39

 

Giden Evrak

 

1. Kurum içinden gönderilen tüm evrakların kayıt defterine islenerek kurum dışına ulaştırılması

 

Sürekli


 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanamaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat yeri:

İsim :

Unvan :

Adres :

Telefon :

Faks :

E-posta :

 

Adem ŞEN

Yüksekokul Sekreteri V.

Serinhisar Meslek Yüksekokulu Serinhisar/DENİZLİ

0 506 930 4224

 

ademsen@pau.edu.tr

İkinci Müracaat yeri :

İsim :

Unvan :

Adres :

Telefon :

Faks :

E-posta :

 

Öğr. Gör. Dr. Mehmet Ali EKİNCİ

Yüksekokul Müdürü

Serinhisar Meslek Yüksekokulu Serinhisar/DENİZLİ

0 541 584 0331

 

mekinci@pau.edu.tr