Fakültemizde İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi Güncellenme Tarihi: 26 Haziran 2026 Fakültemiz İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu, Dekan Yardımcımız Doç.Dr. Fatih TOPALOĞLU'nun başkanlığında toplanarak çalışanlarımızın ve öğrencilerimizin daha güvenli ve sağlıklı bir ortamda faaliyetlerini sürdürebilmelerini sağlamak amacıyla düzenli olarak gerçekleştirilen toplantılar kapsamında bir araya geldi. Toplantıda, fakültemizde yürütülen iş sağlığı ve güvenliği faaliyetleri değerlendirilirken mevcut uygulamalar gözden geçirildi ve iyileştirme çalışmaları ele alındı. Ayrıca, çalışma ortamlarının güvenliğinin artırılmasına yönelik öneriler görüşülerek alınması planlanan tedbirler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Kurul üyeleri tarafından bütün bina heyet olarak dolaşıldı ve risk değerlendirmeleri yapılarak, acil durum hazırlıkları, iş sağlığı ve güvenliği eğitimleri ile farkındalık çalışmalarına ilişkin güncel durum paylaşılmış, ilgili mevzuat kapsamında yapılması gereken çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunulmuştur. Toplantı sonunda, iş sağlığı ve güvenliği kültürünün güçlendirilmesi ve güvenli çalışma ortamının sürdürülebilirliğinin sağlanmasına yönelik kararlar alınmış olup, belirlenen faaliyetlerin ilgili birimler tarafından takip edilmesi kararlaştırılmıştır. Fakültemiz, çalışan ve öğrencilerimizin sağlığını ve güvenliğini ön planda tutarak iş sağlığı ve güvenliği alanındaki çalışmalarını kararlılıkla sürdürmeye devam edecektir.