Kocaman, P. (Haziran, 2005). “Teachers’ Beliefs and Their Application of Group Work in ELT Classroom,”
Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Master Tezi.
Ördem, E. (Ağustos, 2005). “The Use and Retention of Lexical Collocations (Verb + Noun, Adjective + Noun)
in Reading Courses.” Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Master Tezi.
Sığınç, A. (Eyül, 2008)."Error Analysis in Writing Skill: A Case Study of Private Pamukkale Eğitim Vakfi
(Pev)Primary School Students within Five Semesters From 6th to 8th Grades.” Pamukkale Üniversitesi,
Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı, Master Tezi.
Höl, D. (Haziran,2010). “Perceptions and Attitudes of the English Language Instructors and Preparatory
Students towards Testing Speaking Communicatively in the School of Foreign Languages at
Pamukkale University.” Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.
Özkardeş, A. (Haziran, 2011). “Achievement Attributions of Preparatory Class Learners at the School of Foreign
Languages at Pamukkale University for Their Success or Failure in Learning English.”
Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.
Erarslan, A. (Haziran, 2011). “Perceptions and Attitudes of the Preparatory Class Students towards the Writing
Course and Attitude-Success Relationship in Writing in the School of Foreign Language at Pamukkale
University." Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı,
Master Tezi.
Ergül, Y. (Mart 2014). "The Effectiveness of Using Corpus-based Materials in Vocabulary Teaching." Pamukkale
Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.
Karaağaç, Ö. (Haziran, 2014)."The Use and Functions of Mother Tongue in EFL Classes." Pamukkale
Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.
Dursun, G. (Haziran, 2014). "An Analysis of Assessment and Evaluation Activities in the School of Foreign
Languages." Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı,
Master Tezi.
Akbulut, N. (Haziran, 2014). "Teaching English to Young Learners through Task-based Language Teaching."
Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.
Balcı, E. (Ocak, 2017). "Perceptions on blended learning: a study on student and instructor experiences in
an English preparatory program. " Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi
Anabilim Dalı, Master Tezi.
Özdemir, C. (Temmuz, 2018). "Assessing the speaking skill: An investigation into achievement tests of
the 9th grade students in Anatolian high schools." Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri
Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.
Doğan, N. (Ocak, 2019). "Collaborative Social Learning: Using Edmodo as a Social Platform to Teach
Writing for Preparatory School Students." Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü,
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.
Koca, S. N. (Mayıs 2019), "Peer Teaching and its Implications on Middle School EFL Learners' Writing
Motivation. Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı,
Master Tezi.