Tezlere https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp   adresinden ulaşabilirsiniz!

Kocaman, P. (Haziran, 2005). “Teachers’ Beliefs and Their Application of Group Work in ELT Classroom,”

            Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Master Tezi.


Ördem, E. (Ağustos, 2005). “The Use and Retention of Lexical Collocations (Verb + Noun, Adjective + Noun)

            in Reading Courses.” Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Master Tezi.


Sığınç, A. (Eyül, 2008)."Error Analysis in Writing Skill: A Case Study of Private Pamukkale Eğitim Vakfi

            (Pev)Primary School Students within Five Semesters From 6th to 8th Grades.” Pamukkale Üniversitesi,

            Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı, Master Tezi.

 

Höl, D. (Haziran,2010). “Perceptions and Attitudes of the English Language Instructors and Preparatory

           Students  towards Testing Speaking Communicatively in the School of Foreign Languages at

           Pamukkale University.” Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,

           İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.


Özkardeş, A. (Haziran, 2011). “Achievement Attributions of Preparatory Class Learners at the School of Foreign

           Languages at Pamukkale University for Their Success or Failure in Learning English.”

           Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.


Erarslan, A. (Haziran, 2011). “Perceptions and Attitudes of the Preparatory Class Students towards the Writing

             Course and Attitude-Success Relationship in Writing in the School of Foreign Language at Pamukkale

             University." Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı,

             Master Tezi.


Ergül, Y. (Mart 2014). "The Effectiveness of Using Corpus-based Materials in Vocabulary Teaching." Pamukkale

            Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.


Karaağaç, Ö. (Haziran, 2014)."The Use and Functions of Mother Tongue in EFL Classes." Pamukkale

            Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.

 

Dursun, G. (Haziran, 2014). "An Analysis of Assessment and Evaluation Activities in the School of Foreign

            Languages." Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı,

             Master Tezi.

  
Akbulut, N. (Haziran, 2014). "Teaching English to Young Learners through Task-based Language Teaching."

             Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.


Balcı, E. (Ocak, 2017). "Perceptions on blended learning: a study on student and instructor experiences in

          an English preparatory program. "  Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi

          Anabilim Dalı, Master Tezi.

 

Özdemir, C. (Temmuz, 2018). "Assessing the speaking skill: An investigation into achievement tests of

           the 9th grade students in Anatolian high schools."  Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri

           Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.

Doğan, N. (Ocak, 2019). "Collaborative Social Learning: Using Edmodo as a Social Platform to Teach

          Writing for Preparatory School Students."  Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü,

          İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Master Tezi.

 

Koca, S. N. (Mayıs, 2019), "Peer Teaching and its Implications on Middle School EFL Learners' Writing

          Motivation. Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı,

          Master Tezi.

 

Korkmaz, G. (Haziran, 2019). Perceptions and Attitudes of EFL Learners and Their Instructors towards

          Online Speaking Assessment.  Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi

          Anabilim Dalı, Master Tezi.

 

Karaağaç, G. (September, 2020). Attributions of University Preparatory Class Students on Theır Success and Failure

              in the Process of Learning English.  Çağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, 

              Master Tezi.

 

Duran, B. (Ocak, 2021). Perceptions of Pre-Service English Language Teachers about the Profile of an Effective 

            Language Teacher. Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, 

             Master Tezi.

 

Çalhan, A. (Haziran, 2021). An Analysis of How Popular Culture is Reflected in the Middle School EFL Course Books,

            the Opinions of Teachers about the Popular Culture and the Use of Popular Culture in Their Courses.

             Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı,  Master Tezi.