1-4 Ekim 2017 tarihlerinde Slovenya, Rogaska, Slatina'da  Ljudska Univerza ile ortak yürütülen  "Social integration of immigrant students by using drama applications" adlı Erasmus+ projesi kapsamında görev alma ve 6. uluslararası toplantıya katılma.

 

8-12 Eylül 2003   tarihlerinde Hollanda, Nijmegen, Hogeschool Van Arnhem en Nijmegen’de bir hafta süre ile Yüksek öğretimde öğretmen yetiştirme ile ilköğretim ve ortaöğretim okullarında Hollanda eğitim sistemi üzerine araştırma gezisi.

 

4-6 Mayıs 2001 tarihlerinde Ankara’da Akreditasyon Hizmetiçi Eğitim Toplantısı ve 22-26 Mayıs tarihlerinde  Ağrı Eğitim Fakültesi’ne Akreditasyon Ziyaret Ekibi üyesi olarak Fakülte Değerlendirme ziyareti.

 

Ekim 1998-Haziran 1999 döneminde Dünya Bankası/YÖK Milli Eğitimi Geliştirme Projesi kapsamında Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi, Akreditasyon Çalışma Grubu üyesi olarak görev yapma.

 

Ocak-Haziran 1998 döneminde Dünya Bankası/YÖK Milli Eğitimi Geliştirme Projesi kapsamında gerçekleştirilen Eğitim Fakültesi-Uygulama Okulu İşbirliği Programında Çalışma Grubu üyesi olarak görev yapma.          

 

1997-1999 Çukurova Üniversitesi, Bilgisayar Bilimleri Uygulama ve Araştırma Merkez Müdürlüğü’nde üniversite WEB sayfalarının İngilizce kısımlarının hazırlanması ve denetlenmesi konusunda görev yapma.

 

Ekim, 1995-Ocak 1996 Döneminde,  İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalları için müfredat programı geliştirme ve Özel Öğretim Yöntemleri Dersi için kaynak oluşturma için Dünya Bankası/YÖK Milli Eğitimi Geliştirme Projesinde Çalışma Grubu üyesi olarak görev yapma.

 

YÖK-DÜNYA BANKASI, MİLLİ EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ KAPSAMINDA VERDİĞİ EĞİTİM KURSLARI

 

 A.   FAKÜLTE-OKUL İŞBİRLİĞİ

20-22 Mayıs 1998    Dicle Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

27-29 Mayıs 1998    Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

3-5 Haziran 1998      Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

10-12 Haziran 1998  Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

 

  B. EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE AKREDİTASYON UYGULAMALARI

10-11 Mayıs 1999     Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi.

27-28 Mayıs 1999     Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi.

 

            HİZMETİÇİ EĞİTİM SEMİNERLERİ VE KURSLARI

 

 Testing in ELT, procedures and challenges. Denizli il merkezi ortaokullarında görev yapan İngilizce öğretmenleri için düzenlenen Hizmetiçi Eğitim Kursu, Denizli Anadolu Lisesi, 25-28 Şubat 2014.

“Milli Eğitim Bakanlığına bağlı Mesleki ve Teknik Eğitim okul ve kurumlarında görevli öğretmenler için düzenlenecek hizmetiçi eğitim faaliyetleri” kapsamında, Buldan Milli Eğitim Müdürlüğünde, ilçede görevli ilköğretim ve liselerde çalışan İngilizce öğretmenlerine, ‘İletişimsel dil öğretim/öğrenim süreçleri ve ölçme değerlendirme etkinlikleri’ konulu seminer, 12.02.2013.

 

“Temel Eğitimde Yeni Yapılanmanın Yansımaları,”  Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Engin Aksel Konferans Salonu, 18 Mart 2013.

 

Problems in foreign language teaching in high schools.  Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen il merkezinde liselerde görev yapan İngilizce öğretmenlerine “Yeni eğitim programı ve ders kitapları tanıtımı seminerinde sunulmuştur. Halk Eğitim Müdürlüğü Salonu, Denizli. 10.12.2011.

 

Problems in foreign language teaching in primary schools.  Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen il merkezi ilköğretim okullarında görev yapan İngilizce öğretmenlerine “Yeni eğitim programı ve ders kitapları tanıtımı” seminerinde sunulmuştur. Halk Eğitim Müdürlüğü Salonu, Denizli. 26.11.2011.

 

Workshop: Revisiting 3 Ps. PEV İlköğretim okulu tarafından Denizli il merkezi ilköğretim okullarında görev yapan İngilizce öğretmenleri için düzenlenen "Innovativeapproaches in teaching English III" konulu konferansta sunulmuştur, 22.06.2011.

 

Testing speaking, procedures and challenges. PEV İlköğretim okulu tarafından Denizli il merkezi ilköğretim okullarında görev yapan İngilizce öğretmenleri için düzenlenen "Innovative approaches in teaching English II" konulu konferansta sunulmuştur, 23.06.2010.

 

Problems in teaching English in primary schools. PEV İlköğretim okulu tarafından Denizli il merkezi ilköğretim okullarında görev yapan İngilizce Öğretmenleri için düzenlenen "Innovative approaches in teaching English" konulu konferansta sunulmuştur, 23.06.2009.


Testing in ELT. PEV İlköğretim okulu tarafından Denizli il merkezi ilköğretim okullarında görev yapan İngilizce öğretmenleri için düzenlenen "Innovative approaches inteaching English" konulu konferansta sunulmuştur, 23.06.2009.


Integrating DVD Materials into Language Courses. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksek Okulu ve U.S. Department of State, Bureau of Educational and Cultural Affairs ile ortaklaşa düzenlenen “Collaborative classrooms and teacher leaders” konulu kurs, Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 16-20 Haziran, 2008.


Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Eğitim Hizmetleri Merkezince düzenlenen İlköğretim İngilizce öğretmenlerine yönelik “Yabancı dil öğretiminde yeni yaklaşımlar” konulu kursta öğretim elemanı. Yer: Muğla, Endüstri Meslek Lisesi. 1-5 Eylül 2003.


Yabancı dil öğretim sürecinde yapılan yanlışlıklar. Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Eğitim Hizmetleri Müdürlüğü Konferans Salonu8 Ekim 2003.


“İngilizce Öğretiminde çağdaş yaklaşımlar.” 12-19 Mayıs 1999 tarihleri arasında Adana Anafartalar Lisesi’nde düzenlenen “Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar” Seminerinde sunulmuştur, 13 Mayıs 1999.

 

Adana Milli Eğitim Müdürlüğü’nde görevli ilköğretim 1. kademede görev alan  İngilizce Öğretmenlerine yönelik “Yabancı dil öğretimi yöntem ve teknikleri” konulu  kursta öğretim elemanı.  Yer: Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Adana. 1-4 Haziran 1998.

 

İçel Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü’nce düzenlenen “İngilizce öğretim metotları hizmetiçi eğitimi kursu” öğretim elemanı. Yer: Mersin, İçel Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü, 12-23 Ağustos 1996.

 

        İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİNE YÖNELİK VERDİĞİ  SEMİNERLER

1.      Learner strategies in learning a foreign language. Çukurova Üniversitesi, YADİM, 1990.

 2.   Teaching vocabulary at various levels. Çukurova Üniversitesi, YADİM, 1991.

 3.   Material evaluation and adaptation. Çukurova Üniversitesi, YADİM, 1991.

 4.   Teaching English by using video. Çukurova Üniversitesi, YADİM, 1991.

 5.   Testing speaking.” Çukurova Üniversitesi, YADİM, 1992.

 6.   Teaching listening and reading. Çukurova Üniversitesi, YADİM, 1992.

 7.   Process writing.” Çukurova Üniversitesi, YADİM,  1993.

 8.   The roles of a teacher and students in writing classes. Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Konferans Salonu22 Mayıs 1996.

 9.   Testing in ELT. Muğla Üniversitesi, Hazırlık Bölümü, 27 Aralık 2002.

10.  ELT under the light of classroom ESL research. Muğla Üniversitesi, Hazırlık Bölümü. 21 Mart 2003.             

11.  Testing speaking in ELT.”  Muğla Üniversitesi, Hazırlık Bölümü18.Nisan 2003.   

12. Strategies in choosing your course book (Workshop). Muğla Üniversitesi, Hazırlık Bölümü, 20 Haziran 2003.

13. Teaching Receptive Skills: Reading and Listening. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 25 Ekim 2007.

14. Teaching Grammar Communicatively. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller   Yüksekokulu, 8 Kasım 2007.

15. Teaching Productive Skills: Writing. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 15 Kasım 2007.

16. Process Writing. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 22 Kasım 2007.

17. Teaching Productive Skills: SpeakingPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 29 Kasım 2007.

18. Teaching Vocabulary in ContextPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 06 Aralık 2007.

19. Teaching English through Audio-Visual MaterialsPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 13 Aralık 2007.

20. Total Physical Response MethodPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 20 Aralık 2007.

21. SuggestopediaPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 27 Aralık 2007.

22. Communicative Language Teaching. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 03 Ocak 2008.

23. Natural ApproachPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 26 Şubat 2008.

24. Content-Based InstructionPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 04 Mart 2008.

25. Task-Based InstructionPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 11 Mart 2008.

26. Competency-Based Language Teaching Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 18 Mart 2008.

27. The Lexical Approach. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 25 Mart 2008.

28. Choosing Appropriate Materials in ELTPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 15 Nisan 2008.

29. Neurolinguistc ProgrammingPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 01 Nisan 2008.

30. Multiple IntelligencesPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 08 Nisan 2008.

31. Material Adaptation in ELTPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 29 Nisan 2008.

32. Procedures in Testing Speaking SkillPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu. 05 Mayıs 2008.

33. İngilizce öğreniminin amacı ve hedefleriPamukkale Üniversitesi, Kongre ve Kültür Merkezi,  Ekim 2009.

34. Testing SpeakingPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 2009.

35. Focus on form in language teachingPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Kasım 2009.

36. Lecture and Note-Taking StrategiesPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Şubat 2010.

37. The Role of Teachers to Prepare Prep Students for the Placement ExamPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 21 Eylül 2010.

38. Using Suggestopedia in teaching EnglishPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 12 Ekim 2010.

39. Teaching English- First Fluency Then AccuracyPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 19 Ekim 2010.

40. Yabancı dil öğrenim süreci: sorunlar ve çözüm önerileriPamukkale Üniversitesi, Kongre ve Kültür Merkezi, 26 Ekim 2010.

41. İngilizce öğreniminin amacı ve hedefleriPamukkale Üniversitesi, Kongre ve Kültür Merkezi, 2 Kasım 2010.

42. Observing Questioning SkillsPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 23 Kasım 2010.

43. You cannot change the route but you can change the rate. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 21 Aralık 2010.

44. Discourse AnalysisPamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 22 Şubat 2011.

45. Creating Awareness Towards ChangePamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 01 Mart 2011.

46. Yabancı dil öğrenim süreci: sorunlar ve çözüm önerileriPamukkale Üniversitesi, Kongre ve Kültür Merkezi,  08 Mart 2011.

47. Testing in English Language Teaching: Listening, Watching and Reading.  Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 17 Ekim 2015.

48. Testing in English Language Teaching: Speaking and Writing. Pamukkale Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, 18 Ekim 2015.

49. Towards learner autonomy. Pamukkale Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü,  9 Aralık 2015.

50. How to improve your English through watching films and reading books. Denizli Hilmi Özcan Anadolu Lisesi. 18 Şubat 2016.

 

ERASMUS+ ÖĞRETİM ELEMANI DEĞİŞİM PROGRAMI

"Integrating Novels and Stories into Speaking Classes."  University of Social Sciences and Humanities, Institute of English Studies, Warsaw, Poland, on January 11, 2016

"Leading Students for Autonomy in ELT"  in University of Social Sciences and Humanities/Institute of English Studies, Warsaw, Poland, on January 12, 2016