Kağıt Katlama Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflama Becerilerine Etkisi
Proje Türü:PAÜ BAP Hızlı Destek Projesi 2015HZL020
Proje Yürütücüsü: Doç. Dr. Asuman DUATEPE PAKSU
Proje Tarihi: Eylül 2015- Eylül 2016
Proje Bütçesi: 5000 TL
Genel Bilgi: Bu projenin amacı; kâğıt katlama kullanımının matematik öğretmeni adaylarının dörtgenleri tanımlama ve sınıflama düzeylerine etkisini incelemektir. Proje sürecinde yamuk, deltoid, paralelkenar, eşkenar dörtgen, dikdörtgen ve kare üzerine çalışılacaktır. Projede, TÜBİTAK 2219 desteğiyle Temmuz 2014 – Temmuz 2015 sürecinde Kanada York Üniversitesinde yürütücü tarafından gerçekleştirilen çalışmanın materyali kullanılacak olup, bulgular o çalışmanın sonuçlarıyla karşılaştırılacaktır.