T.C. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
TIP FAKÜLTESİ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

S.No HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN ORTALAMA
TAMAMLANMA SÜRESİ
1 Öğrenci Belgesi Kişi beyanı ve ilgili form 1 gün
2 Transkrip Belgesi
  • Kişi beyanı
  • İlgili form
1 gün
3 Yatay Geçiş İşlemler İlanda belirtilen belgeler İlanda belirtilen süreler içinde
4 Sınav Sonuçlarına İtiraz Dilekçe 15-30 gün
5 Mazeret Sınavları
  • Dilekçe
  • Hastalık Rapor Kağıdı veya Mazeretini Belirten Evrak
1-2 hafta
6 Kayıt Dondurma
  • Dilekçe
  • Mazeret Belgesi
15-30 gün
7 Kayıt Silme
  • Dilekçe
  • İlgili belgeler
15-30 gün
8 Derslerden Muaf Olma
  • Dilekçe
  • Transkrip
  • Ders İçerikleri
15-30 gün
9 Kayıt Yenileme Dekont 15-30 gün
10 Burs İşlemleri Başvuru formu ve ilgili formda istenen belgeler

Başvuru bitiminden

itibaren 15-30 gün

11 Öğrendi Disiplin Suçları Soruşturmaları Şikayet Dilekçesi

Yönetmelikte belirtilen

süreler içinde

12 Yükseköğretim Kurumları, Yönetici, Öğretim Elemanı Ve Memurları Disiplin Suçları Soruşturmaları Şikayet Dilekçesi

Yönetmelikte belirtilen

süreler içinde

13 Bilgi edinme Bilgi edinme talep formu Bilgi Edinme Kanun’unda belirtilen süreler
14 Yükseköğretim Kurumları, Yönetici, Öğretim Elemanı Ve Memurları Ceza Suçları Soruşturmaları Görevsizlik Kararı

Yönetmelikte belirtilen

süreler içinde

15 Personelin göreve başlama işlemleri
  • Mal bildirimi formu
  • Personel bilgi formu
  • Naklen atanacaklar için maaş nakil bildirimi
  • Personel hareketleri onayı
  • Personel bilgi formu
  • Erkek personel için askerlik durumunu gösterir belge
  • Hizmet Belgesi (Naklen atanan veya daha önce emekli Sandığına tabi çalışanlar)
1-2 gün
16 Personelin görevden ayrılış işlemleri
  • Personelin işten ayrılış olur'u (Askere sevk, ücretsiz izin, ölüm raporu vb.)
  • Naklen ayrılan personelin maaş nakil bildirimi
  • Emekli olan personelin emeklilik belgesi
  • Çalıştığı son aya ait maaş bordrosu
1-2 gün
17 Yıllık İzin Otomasyondan doldurulmuş İzin formu 15 gün
18 Mazeret izin işlemleri MEMURUN DOĞUM ÖNCESİ/DOĞUM SONRASI MAZERET İZNİ
1. Gebeliğin 32. haftasından sonra alınan çalışabileceğini gösterir doktor raporu,
2. Gebeliğin 37. haftasında alınan doğum öncesi doktor raporu.
3. Doğum raporu.
SÜT İZNİ
1. Doğum raporu
ERKEK MEMURA, KARISININ DOĞUM YAPMASI NEDENİYLE MAZERET İZNİ
1. Eşin Doğum raporu
YAKIN ÖLÜMÜ NEDENİYLE (EŞ,ÇOCUK, ANNE ,BABA, KARDEŞ)
1. Memurun talebi
2. Ölüm raporu
MEMURUN EVLENMESİ NEDENİYLE
1. Memurun talebi
MEMURLARA MAZERET NEDENİYLE VERİLEN MAZERET İZNİ
1. Mazereti belirtir dilekçe
1 iş günü
19 Hastalık izinleri
  • İlgilinin sağlık raporu
  • Otomasyondan doldurulmuş izin formu
1-2 gün
20 Ücretsiz izinler DOĞUM NEDENİYLE
1. Dilekçe
2. Doğum raporu.
3. Otomasyondan doldurulmuş izin formu
EŞ NEDENİYLE
1. Dilekçe
2. Eşin Mazeretini gösteren belge
3. Otomasyondan doldurulmuş izin formu
ASKERLİK NEDENİYLE
1. Dilekçe
2. Askere sevk belgesi
3. Otomasyondan doldurulmuş izin formu
YAKININ HASTALIĞI NEDENİYLE
1. Dilekçe
2. Yakının hastalığını gösterir sağlık raporu
3. Otomasyondan doldurulmuş izin formu
15-30 gün
21 İstifa işlemleri
  • Dilekçe
  • İlişik kesme belgesi
  • Mal beyannamesi
  • Kurum kimlik kartı
1-5 gün
22 Askere sevk tehiri işlemleri
  • Dilekçe
  • Askerlik durum belgesi
1-5 gün
23 Hizmet birleştirme işlemleri
  • Dilekçe
  • Çalıştıkları kurumları ve sürelerini gösterir hizmet belgesi
1-5 gün
24 Hizmet borçlanması işlemleri
  • Dilekçe
  • Hizmet borçlanmasına esas olan belgeler (doğum raporu, askerlik terhis belgesi, yurtdışı hizmetleri gösterir resmi makamlardan alınmış hizmet belgesi)
  • Söz konusu hizmetlere dair ayrılış ve başlayış tarihleri
15-30 gün
25 Öğrenim değişikliği
  • Dilekçe
  • Öğrenim Belgesi
30-60 gün
26 Personelin hususi pasaport çıkarma ve temdit (süre uzatma) talepleri
  • Personelin talep dilekçesi
  • Personelin, eşinin ve çocuklarının nüfus cüzdanı fotokopisi
  • Personelin, eşinin ve çocuklarının son üç ayda çekilmiş 4,5 X 6 ebadında 4 adet vesikalık fotoğrafı
1-5 gün
27 Hizmet Belgesi isteği Dilekçe 1-5 gün
28 Personelin medeni durum, soyadı değişiklik işlemleri
  • Dilekçe
  • Evlilik cüzdan fotokopisi
  • Nüfus cüzdan fotokopisi
  • Kendi isteği ile Ad, Soyadı değişikliğine dair mahkeme kararı.
  • Boşanma ilamı
1-5 gün
29 Görev süresi uzatma (Yeniden Atama)
  • Fakülte Yönetim Kurulu Kararı
  • Jüri üyelerinden alınan raporlar
15-30 gün
30 Dr.Öğretim Üyesi kadrosuna atama İlan metninde istenilen evraklar 30-60 gün
31 Öğretim üyesi dışındaki kadrolara atama İlan metninde istenilen evraklar 30-60 gün
32 Araştırma görevlisi kadrosuna atama İlan metninde istenilen evraklar 30-60 gün
33 Yurt dışı ve Yurt içi geçici görevlendirme
  • Yurtiçi ve Yurtdışı Görevlendirme Formu
  • Davet mektubu ve tercümesi (Yurt dışı ise)
  • Fakülte Yönetim Kurulu Kararı
  • Ön Rapor (Yurtdışı için)
7-15 gün
34 Bilirkişi görevlendirme işlemleri Mahkemenin talep yazısı 1-7 gün
35 Bilgi edinme İlgilinin başvuru formu 30 gün
36 Üniversite kimlik kartı işlemleri
  • Dilekçe
  • Fotoğraf
7-15 gün
37 Çalışma Belgesi Kişi talebini içeren dilekçe 1-5 gün
38 Yatay Geçiş İşlemleri Tıpta ve Hekimliğinde Uzmanlık Yönetmeliğinde istenen belgeler 60-90 gün
39 İstifa
  • Kişi talebini içeren dilekçe
  • Anabilim Dalının yazısı
1-2 gün
40 Rotasyonlardan Muaf Olma Kişi talebini içeren dilekçe, rotasyon belgesi, anabilim dalı uygunluk kararı 7-15 gün
41 Maaş ödemelerinin yapılması
  • Nakil Belgesi
  • Atama Onayı
  • Aile Yardımı Beyannamesi
  • Banka Hesap No
  • Göreve Başlama Yazısı
1-5 gün
42 Satınalma
  • Doğrudan Temin 22/d ve 22/a maddesine istinaden satın alma işlemlerinin yapılması
  • 22 nci Maddenin (A) / (B) / (C) bentleri kapsamında tek kaynaktan temin edilen mallara ilişkin form
  • Yaklaşık maliyete esas olacak piyasa araştırma formu düzenlenmesi (piyasa araştırmasına çıkılması)
  • Piyasa fiyat araştırması tutanağı düzenlenmesi
  • İhale Onay Belgesinin Hazırlanması
  • Alınan malzemelerin gerekli birimlere tesliminin yapılması
  • Ödeme Emri Belgesinin hazırlanması
  • Harcama Belgesi numarasının alınması
  • Satın alma evraklarının Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına teslim edilmesi
15-30 gün
43 Kişi borçları işlemlerinin yapılması
  • Görevden Ayrılma, Ücretsiz İzin, Sayıştay Sorgusu vb. Nedenlerle Oluşan Kişi Borçlandırma için Kişi Borçları Cetveli ve Ödemenin Yapılması İçin Gerekli Kontrolün Yapılması
  • Kişi borçları için ödeme yapıldıktan sonra üst yazıyla Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına bildirilmesi
1-5 gün
44 Taşınır mal yönetmeliği
  • Taşınır Mal Yönetmeliği, genelde dayanıklı ve dayanıksız taşınırlar olarak iki kalemde işlenmektedir.
  • Yapılan satın almanın veya başka birimlerden devir yoluyla gelen malzemelerin Taşınır Mal Yönetmeliği programından kayıtlara alınması
  • Kayıtlara alınan dayanıklı taşınırların istekte bulunan birimlere zimmet karşılığında çıkışının yapılması
  • Kayıtlara alınan dayanıksız taşınırların istekte bulunan birimlere taşınır çıktı belgesi düzenlenerek verilmesi.
  • Dayanıklı taşınır malzemelerin birimlere verilerek taşınır sicil numarasının malzeme üzerine yazılması veya etiketle yazılarak yapıştırılması.
  • Dayanıklı taşınır malzemelerin bulunduğu yere göre listelerinin çıkarılarak imza karşılığı verilmesi.
  • Ekonomik ömrünü doldurmuş, arızalanmış ve yapılması değerinde fazla ise, çalınmış vb. Dayanıklı taşınır düşüm ve Makine Kimya Kurumuna teslim edilmesi işlemlerinin yapılması.
  • Yapılan satın almanın içeriğine göre dayanıklı taşınır işlem fişi veya dayanıksız taşınır işlem fişlerinin düzenlenerek eklerinde belirtilmesi ve taşınır kayıt işlemlerinin yapılması.
7-15 gün
45 Hizmet alımları
  • Fakültemize ait telefon giderlerinin fatura takibi ve ödenmesi.
  • Telefon faturası ödendikten sonra Türk Telekom’a Telefona ait giderlere ait tablonun faks çekilmesi
  • Fakültemize ait elektrik giderlerinin fatura takibi ve ödenmesi.
  • Elektrik faturası ödendikten sonra muhasebe işlem fişi ve banka dekontunun borcumuzun düşülesi için TEDAŞ’ a gönderilmesi
15-30 gün
46 Bütçe ve performans işlemleri
  • Fakültemizin her mali yılı bütçe hazırlık işlemlerinin yapılması.
  • Hizmet gerekçeleri
  • Ödenek cetvelleri
  • Birimlerin hizmet maliyetinin tespitine ilişkin bilgi formları
  • Cari giderler özet formu
  • Gider ve gelir bütçe fişleri
  • Çok yıllı bütçe
  • Fakülte krokisi
  • Fakülte taşınır hesap cetveli
  • Fakülte fotoğrafları,
    işlemlerinin hazırlanarak Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına gönderilmesi
15-30 gün
47 İşe giriş bildirgesi
  • İşe başlayan personelin akademik personel hareketleri onayı
  • Göreve başlama yazısı
  • Nakil gelen personel için nakil bildirimi
  • Ücretsiz İzinden dönen personelimiz için göreve başladığını gösterir yazı
1-5 gün
48 E-bildirge
  • Her ayın 15’i ile 25’ i arasında personelimiz adına yatırılacak prim gün ve ücretin ödenmesi
  • 5510 Sayılı kanuna tabi radyoaktif ve radyoizan madde içeren bölümlerde çalışan personelimizin her ay 15’ i ile 25’ i arasında fiili hizmet zamlarının bildirilmesi ve ödemesinin yapılması
  • 5434 Sayılı kanuna tabi radyoaktif ve radyoizan madde içeren bölümlerde çalışan personelimizin her yıl mart ayı sonuna kadar fiili hizmet zamlarının bildirilmesi ve ödemesinin yapılması
  • Ücretsiz izinde bulunan personelimizin ayın 15’i ile 25’ i arasında genel sağlık sigortası priminin bildirilmesi ve ödemesinin yapılması
1-5 gün
49 İşten ayrılış bildirgesi
  • Görevden ayrılış yazısı
  • Nakil giden personel için nakil bildirimi
  • Ücretsiz izine ayrılan personelimiz için ücretsiz izne ayrıldığını gösterir yazı
1-5 gün
50 Ek ders işlemleri
  • Ders verecek öğretim elemanının programa işlenmesi
  • Her ay ders yükü bildirim formunun hazırlanması ve öğretim üyelerine imzalatılması
  • Ek ders ücretlerinin hesaplanması ve hataların düzeltilmesi
  • Anabilim dallarının değişiklik için gönderdiği akademik kurul kararlarının programa girilmesi
  • Rapor, izin ve görevlendirme girişlerinin programa girişinin yapılması
  • Ödemenin yapılması için strateji daire başkanlığına gönderilmesi
  • Ödeme belgesi için harcama kalemi numarası alınması
  • Personel hesaplarına banka tarafından ödeme yapılması için mail gönderilmesi.
1-5 gün
51 Yurtiçi sürekli görev yolluğu ödenmesi
  • Personelin yeni görev yerine atandığına dair personel hareketleri onayı
  • Yeni atanan personelin aile durum bilgisi formu
  • Personel nakil bildirimi
  • Bakmakla yükümlü olunan kişilere ait beyan aile yardımı bildiriminin alınması
  • Personelin banka bilgilerinin alınması
  • Çoklu ödemelerde çeşitli ödemeler bordrosu hazırlanarak imzaya sunulması
  • Yurtiçi sürekli görev yolluğunun hazırlanması
  • Ödeme belgesi için harcama kalemi numarası alınması.
  • Çoklu ödemelerde personel hesaplarına banka tarafından ödeme yapılması için mail gönderilmesi.
  • İkametgah belgesi veya adres bilgileri raporu
7-15 gün
52 Yurt içi geçici görev yolluğu ödenmesi
  • Fakülte Yönetim kurulu kararı
  • Rektörlük Makamı onaylı görevlendirme belgesi
  • Yurtiçi geçici görev yolluğunun hazırlanması
  • Çoklu ödemelerde çeşitli ödemeler bordrosu hazırlanarak imzaya sunulması
  • Ödeme belgesi için harcama kalemi numarası alınması.
  • Personel hesaplarına banka tarafından ödeme yapılması için mail gönderilmesi.
  • Yolluk Rayiç Listesi
1-2 gün

Yasal Mevzuat ve/veya Müracaat yerleri değiştiği zaman tablo güncellenecektir.