2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Kurumlararası Yatay Geçiş Sonuçları için Tıklayınız.
KESİN KAYIT İÇİN İSTENEN BELGELER
Yatay geçiş ile kayıt hakkı kazanan öğrenciler belirlenen kayıt tarihlerinde başvuru yaptıkları
Meslek Yüksekokulları’ndaki komisyona, sisteme yükledikleri evrakların asıllarını teslim edip;
sonrasında Rektörlük Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na kesin kayıt için aşağıdaki belgelerle
birlikte başvuracaklardır.
1-YKS Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı)
2-T.C. Kimlik Kartı ya da Nüfus Cüzdanı (önlü-arkalı fotokopisi).
3-2 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf (fotoğrafların arkasına T.C. Kimlik No, öğrenci
numarası, ad soyadı yazılacaktır.)
4-İkinci öğretime yatay geçiş yapan öğrenciler için bahar dönemi öğrenci katkı payı/öğrenim
ücretinin yatırıldığına dair dekont.
5-Bozkurt Meslek Yüksekokulu Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programına kayıt için
“Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık
sorunu bulunmadığına dair üniversite hastaneleri ve/veya tam teşekküllü bir devlet hastanesinden
son 6 ay içinde almış olmak şartıyla Heyet Raporu. (işitme kaybı/ eksikliği, görme
kaybı/eksikliği vb.)
* Varsa öğrenci ilk kayıt sırasında üniversitesine vermiş olduğu heyet raporunun onaylı suretini
de getirebilir.
6-Acıpayam Meslek Yüksekokulu Özel Güvenlik ve Koruma Programına kayıt için üniversite
hastanelerinden veya tam teşekküllü bir devlet hastanesinden, bu mesleği yapmayı engelleyecek
fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen Heyet Raporu.
* Varsa öğrenci ilk kayıt sırasında üniversitesine vermiş olduğu heyet raporunun onaylı suretini
de getirebilir.
7-Kayıtlı olduğu üniversiteye ait öğrenci kimlik kartı. (İlgili üniversiteye kesin kayıttan sonra
resmi yazı ekinde gönderilmek üzere)
8-Acıpayam Meslek Yüksekokulu Özel Güvenlik ve Koruma Programı ile Bozkurt Meslek
Yüksekokulu Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programı için Adli Sicil Kaydı Belgesi. (eDevletten alınabilir).
9-Yatay geçişe engel bir durumun olmadığına dair belge (Üniversitemize kayıt hakkı kazanan
öğrenciler halen kayıtlı olduğu üniversitelerinden bu belgeyi temin edeceklerdir.)
Kayıt yaptıracak öğrencilerin, kayıt için istenen belgeler ile birlikte, belirlenen kayıt
tarihlerini dikkate alıp, şahsen/kanuni temsilcisi (vasi)/noter vasıtasıyla vekil tayin edilen
kişi aracılığı ile başvuru yaparak kayıtlarını yaptırmaları gerekmektedir. Belirlenen kayıt
tarihlerinde başvurmayanların yaşayacakları sorun ve zaman kaybından kendileri sorumlu
olacaklardır.
KESİN KAYIT TARİHLERİ VE YERİ:
1- Kesin Kayıt Tarihleri (Asıl Liste) : 01-02 Şubat 2023
2- Kesin Kayıt Tarihleri (Yedek Liste)* : 06-07 Şubat 2023
*(Başarı şartını taşıyan yeterli sayıda adayın olması halinde kontenjan sayısı kadar yedek aday
ilan edilir. Asıl listeden kayıt yaptırmayanların yerine yedek listedeki sıralamaya göre kayıt
yapılır.)
3- Kayıt Yeri: Rektörlük Binası 1. Kat Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı (Kesin kayıttan önce başvuru yaptığınız meslek yüksekokuluna gidilerek, komisyonlar tarafından belgelerin kontrol edilmesi ve sistemden onay verilmesi gerekmektedir.)
HÜKÜM BULUNMAYAN HALLER
Bu ilanda belirtilmeyen hususlarda, Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki
Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması
Esaslarına İlişkin Yönetmelik Hükümleri ile Pamukkale Üniversitesi Önlisans ve Lisans
Düzeyindeki Programlar Arasında Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Yönerge hükümleri geçerlidir.