Doküman Yönetim Sisteminde E-İmza Problemi Hakkında

Güncellenme Tarihi: 29 Şubat 2016

 

Doküman Yönetim Sisteminde E-imzalı gelen bir evrağın imzalama işleminde “İmzala” butonuna tıkladıktan sonra açılan PIN girme penceresinde “Sertifika sahibinin” ismi çıkmayan kullanıcılar aşağıdaki işlemleri yaparak bu problemi çözebilirler:
1- E-imzanızı USB girişten çıkarınız. 
2- Denetim masası- Program Ekle-kaldır; AKIS Yönetici programını kaldırınız. 
3- Bilgisayarınızı yeniden başlatınız. 
4- Bu linkten indirdiğiniz programı kurunuz.
5- E-imzanızı USB girişe takınız, sürücülerin kurulumunun bitmesini bekleyiniz. Bu işlemden sonra evrak imzalama işlemine geçebilirsiniz.

Doküman Yönetim Sisteminde E-imzalı gelen bir evrağın imzalama işleminde “İmzala” butonuna tıkladıktan sonra açılan PIN girme penceresinde “Sertifika sahibinin” ismi çıkmayan kullanıcılar aşağıdaki işlemleri yaparak bu problemi çözebilirler:

 

1- E-imzanızı USB girişten çıkarınız.

2- Denetim masası-> Program Ekle-kaldır-> AKIS Yönetici programını kaldırınız.

3- Bilgisayarınızı yeniden başlatınız.

4- Bu linkten indirdiğiniz programı kurunuz.

5- E-imzanızı USB girişe takınız, sürücülerin kurulumunun bitmesini bekleyiniz. Bu işlemden sonra evrak imzalama işlemine geçebilirsiniz.