Yayımlandığı Yıl
|
Yazar / Editör Adı
|
Kitap Adı
|
2022
|
Eren Can AYBEK (Bölüm yazarı)
Editörler:
Sakine GÖÇER ŞAHİN,
Metin BULUŞ
|
Bölüm adı: Doğrulayıcı Faktör Analizi
Kitap adı: Adım Adım Uygulamalı İstatistik
|
2021
|
Celal Deha DOĞAN,
Eren Can AYBEK
|
R-Shiny ile Psikometri Uygulamaları
|
2021
|
Eren Can AYBEK,
Murat Doğan ŞAHİN
(Bölüm Yazarları)
Editör:
Murat Doğan ŞAHİN
|
Bölüm adı: Yazılı Yoklamalar, Kısa Cevaplı Testler, Doğru-Yanlış Testleri ve Sözlü Sınavlar
Kitap adı: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
|
2021
|
Eren Can AYBEK
(Bölüm Yazarı)
Editör:
Murat Doğan ŞAHİN
|
Bölüm adı: Ölçme Araçlarının Temel Özellikleri: Güvenirlik
Kitap adı: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
|
2021
|
Eren Can AYBEK
(Bölüm Yazarı)
Editör:
Asiye ŞENGÜL AVŞAR
|
Bölüm adı: Madde Tepki Kuramına Giriş
Kitap adı: Jamovi ile Kolay İstatistik
|
2021
|
Eren Can AYBEK
(Bölüm Yazarı)
Editör:
Asiye ŞENGÜL AVŞAR
|
Bölüm adı: Merhaba Jamovi!
Kitap adı: Jamovi ile Kolay İstatistik
|
2020
|
Eren Can AYBEK
(Bölüm Yazarı)
Editör:
Burak TÜFEKÇİOĞLU
|
Bölüm adı: Akademik Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Kitap adı: Akademik Amaçlar için Türkçe Öğretimi
|
2019
|
Eren Can AYBEK
(Bölüm Yazarı)
Editör:
Kürşad YILMAZ,
Recep Serkan ARIK
|
Bölüm adı: Verilerin çevrimiçi toplanması, saklanması ve etik
Kitap adı: Bilim ve Araştırma Etiği
|
2019
|
Eren Can AYBEK
(Bölüm Yazarı)
Editör:
Kürşad YILMAZ,
Recep Serkan ARIK
|
Bölüm adı: Verilerin analizi ve değerlendirilmesi
Kitap adı: Eğitimde Araştırma Yöntemleri
|
2019
|
Ömer Kutlu Özge Altıntaş Tuğçe Özyeter Çağla Alpayar
Seval Kula Kartal
|
Okuduğunu Anlama Becerisinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi
|
2021
|
Özen Yıldırım
Seval Kula Kartal (Editör)
|
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
|
2021
|
Seval Kula Kartal
(Bölüm Yazarı)
Editör: Murat Doğan Şahin
|
Bölüm adı: Performans Görevlerine ve Portfolyoya Dayalı Durum Belirleme
Kitap adı: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
|
2022
|
Seval Kula Kartal
(Bölüm Yazarı)
Editör: Mustafa Akıllı
|
Bölüm adı: Eğitim Araştırmalarında Veri Toplama Süreci
Kitap adı: Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Proje Hazırlama
|
2021
|
Özen Yıldırım (Editör)
Seval Kula Kartal
|
Kitap Adı: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
|
2016
|
Özen Yıldırım
(Bölüm Yazarı)
Editör: Recep Efe,
Irina Koleva,
Emin Atasoy,
İsa Cürebal
|
Bölüm Adı: Determination of the students’ characteristics on PISA 2009 reading performance (Comparison of the Netherlands, Korea and Turkey).
Kitap Adı:Developments in Educational Sciences
|
2016
|
Özen Yıldırım
(Bölüm Yazarı)
Editör:Emin Atasoy, Recep Efe,
Iwona Jażdżewska, Hülya Yaldır
|
Bölüm Adı: Pre-service teachers’ opinions on contribution of secondary education to enter the higher education institutions.
Kitap Adı: Current Advances in Education.
|
2014
|
Özen Yıldırım
(Bölüm Yazarı)
Editör: Kamil İşeri, Gökhan Çetinkaya,
Tuğba Çelik,
Sercan Demirgüneş, Tuğçe Daşöz,
Yusuf Gençer
|
Bölüm Adı: Öğrencilerin okuduğunu anlamada üst düzey düşünme becerisine göre sınıflandırılmasını etkileyen değişkenler.
Kitap Adı: Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar.
|
2012
|
Özen Yıldırım
(Bölüm Yazarı)
Editör: Stelio Orphanos
|
Bölüm Adı: Problem faced by Turkish mathematics teachers during lessons according to the results of the TIMSS 1999 and TIMSS 2007.
Kitap Adı:Organizing and improving school environment
|
2012
|
Özen Yıldırım
(Bölüm Yazarı)
Editör: Mustafa Aksan, Yeşim Aksan
|
Bölüm Adı: İlköğretim 4.-7. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlamada becerileri üzerinde etkili olan ortak faktörler.
Kitap Adı: Türkçe Öğretiminde Güncel Çalışmalar.
|
2011
|
Özen Yıldırım
(Bölüm Yazarı)
Editör: G. Leyla Uzun, Ümit Bozkurt
|
Bölüm Adı: The factors that predict reading and listening comprehension skills of elementary level 5th grade Turkish students.
Kitap Adı: Theoretical and Applied Researches on Turkish Language Teaching.
|
2011
|
Özen Yıldırım
(Bölüm Yazarı)
Editör: Doğan Günay, Özden Fidan,
Betül Çetin,
Funda Yıldız
|
Bölüm Adı: İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama puanlarının farklı bilişsel düzeylere göre incelenmesi.
Kitap Adı: Türkçenin Öğretimi Üzerine Çalışmalar.
|