Menü

Etkinlik Takvimi

<Eylül 2021>
PztSalÇarPerCumCmtPaz
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
Tümünü Gör
Güncellenme Tarihi: 14 Eylül 2021

2021-2022 Güz Yarıyılı İşyeri Eğitimi Takvimi, Başvuru Adımları ve Ekleri

Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Fakülte Kurulu’nun 19.08.2021 tarihli toplantısında;

2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi’nde uygulamalı derslerin yüz yüze, teorik derslerin ise bir kısmının yüz yüze, bir kısmının ise uzaktan eğitim modeliyle yapılması öngörüldüğünden dolayı, ilgili dönemde;

a) İşyeri Eğitimi ve Stajların ödev, proje vb. şeklinde uzaktan yapılmaması,

b) İşyeri Eğitimi dersi için: “1, 3 ve 5. yarıyılda uygulamalı dersi bulunan öğrencilerin İşyeri Eğitimi dersini alamayacağı, uzaktan eğitim modeliyle yapılacak teorik dersi bulunan öğrencilerin İşyeri Eğitimi dersini alabileceği, yüz yüze yapılacak teorik dersi bulunan öğrencilerin dersin devamını sağlamış olmak koşuluyla İşyeri Eğitimi dersini alabileceği, uygulamalı teorik dersi bulunan öğrencilerin ise dersin öğretim üyesinin devam koşulu hakkındaki görüşüne göre karar verilebileceği”,

c) Stajlar için: İlgili Bölüm Başkanlığı’nın onayına sunulmak üzere durumlarını açık bir şekilde belirten (transkript, ders programı, vb. evrakları ekleyerek) danışman onaylı dilekçelerini ilgili Bölüm Sekreterliği’ne teslim etmek koşuluyla; “uzaktan eğitim modeliyle yapılacak teorik dersi bulunan öğrencilerin staj yapabileceği, yüz yüze yapılacak teorik dersi bulunan öğrenciler ile uygulamalı dersi bulunan öğrencilerin ders günü dışındaki günlerde staj yapabileceği, uygulamalı teorik dersleri olan öğrencilerin ise dersin öğretim üyesinin devam koşulu hakkındaki görüşüne göre karar verilebileceğinin”, uygunluğuna karar verilmiştir.

Bu kapsamda, 2021-2022 Güz Yarıyılında İşyeri Eğitimi dersini alacak öğrenciler için başvuru adımları ve takvim aşağıda belirtilmiştir.

Tercih işlemleri sadece belirtilen tarih aralığında yapılacak olup, öğrencilerimizin zamanında işlemlerini gerçekleştirmesi ve İşyeri Eğitimi formlarını son teslim tarihinden önce firma imzalı ve kaşeli olarak (TARANMIŞ HALİNİ) MAIL YOLUYLA teslim etmesi gereklidir.

TÜM FORMLARIN ELEKTRONİK ORTAMDA DOLDURULMASI ZORUNLUDUR.

 

İŞYERİ EĞİTİMİ BAŞVURU ADIMLARI

  1. İşyeri Eğitimi dersini öğrencilerimiz, aşağıda verilen “İşyeri Eğitimi Talep Beyanı ve Taahhütname” ile “Firma/Kurum İşyeri Uygunluk Beyanı” formlarını imzalı ve kaşeli olarak (taranmış halini) mail yoluyla teslim edeceklerdir.
  2. İşyeri ile Teknoloji Fakültesi Dekanlığı arasında sürekli protokol imzalanmadıysa aşağıdaki İşyeri Eğitimi Protokolü iki nüsha halinde İşyerine onaylatılarak Bölüm İşyeri Eğitimi Komisyonu'na (taranmış hali) mail yoluyla teslim edilecektir.
  3. Bir adet EK-1 Tercih Formu ve üç adet EK-3: Sözleşme Formu İşyerine onaylatılarak Bölüm İşyeri Eğitimi Komisyonu'na (taranmış hali) mail yoluyla teslim edilecektir. 
  4. Pusula Bilgi Sistemi üzerinden ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ > İŞ YERİ EĞİTİMİ İŞLEMLERİ adımlarını takip ederek  işyeri eğitimi tercihleri yapılacaktır.
  5. Öğrencilerimizin Pusula Bilgi Sistemi üzerindeki IBAN ve iletişim bilgilerini güncellemeleri gerekmektedir.

    Pusula > Öğrenci Bilgi Sistemi > Öğrenci İşlemler > Banka IBAN Giriş sayfası

    Pusula > Öğrenci Bilgi Sistemi > Öğrenci İşlemler > İletişim Bilgilerim sayfası

  6. İşyeri Eğitimi yerlerinin kesinleşmiş listesi bölüm web sitesinde duyurulacaktır.
  7. İşyeri Eğitimi yapacak öğrenciler ders kayıt haftasında İşyeri Eğitimi dersini Pusula Bilgi Sistemi üzerinden seçeceklerdir.
  8. Sigortalı işe giriş belgesi İşyeri eğitimine başlamadan bir gün öncesinden itibaren öğrencilerin kendilerine ait E-Devlet sayfasından alınabilecektir.
  9. Yükseköğretim Kurumu Başkanlığı tarafından uygun görülen üniversitelerin öğrencileri için özel sektör işletmeleri, teknoparklar, araştırma altyapıları, Ar-Ge merkezleri ve sanayi kuruluşlarında İşyeri Eğitimi yapan öğrencilere destekleme amaçlı İşyeri eğitimi sonrasında Yükseköğretim Kurumu Başkanlığı tarafından ücret verilecektir. (İşyeri Eğitimi Ücretleri ile İlgili YÖK Usul ve Esasları  ekte yer almaktadır.)
    Ancak salgına bağlı olarak Yükseköğretim Kurumu Başkanlığı karar vereceğinden ücretlerin ödenmesi konusunda herhangi bir garanti yoktur. (2019-2020 Bahar Yarıyılında hiçbir öğrenciye Yükseköğretim Kurumu Başkanlığı tarafından herhangi bir ödeme yapılmamıştır.)
    Not: Kamu kurum ve kuruluşlarında (TÜBİTAK hariç, tüm devlet üniversitesi hastaneleri, devlet üniversiteleri bölüm ve araştırma laboratuvarları, devlet hastaneleri, kamu laboratuvarları vb.) işyeri eğitimi yapan öğrenciler destekten yararlanamaz.
  10. Evrakların gönderileceği mail adresleri ve İşyeri Eğitimi Defteri formatı bölüm web sayfalarında yer almaktadır. İşyeri Eğitimi sonrasında bölüm web sayfalarında ilan edilecek tarihlerde defter teslimi ve mülakat yapılacaktır.

 

İŞYERİ EĞİTİMİ TAKVİMİ

İşyeri Eğitimi Formlarının Son Teslim Tarihi:
(Protokol, Ek-1 Tercih Formu, Ek-3 Sözleşme Formu, İşyeri Eğitimi Talep Beyanı ve Taahhütname,
Firma-Kurum İşyeri Uygunluk Beyanı 
imzalı ve kaşeli olarak bölüm işyeri eğitimi komisyonuna
e-posta ile teslim edilecektir.)

16.09.2021 saat 17:00'a kadar

İşyeri Eğitimi Tercih İşlemleri:
(Pusula Bilgi Sistemi üzerinden)

16.09.2021 saat 17:00'a kadar

İşyeri Eğitimi Yerleştirme Duyurusu Tarihi:

(Bölüm Web Sayfasında)

17.09.2021

İşyeri Eğitimine Başlama Tarihi:

20.09.2021

İşyeri Eğitiminin Bitiş Tarihi:

31.12.2021

Toplam İşyeri Eğitimi Süresi:

70 iş günü (14 hafta)

 

EKLER

1. İşyeri Eğitimi Protokolü

2. İşyeri Eğitimi Ekleri (Tüm formların elektronik ortamda doldurulması zorunludur.)

3. İşyeri Eğitimi Yönergesi

4. İşyeri Eğitimi İş Akış Şeması

7. Firma-Kurum İşyeri Uygunluk Beyanı