İŞ AKIŞ TAKVİMİ
|
İŞLEM TÜRÜ
|
TARİH ARALIKLARI
|
Rektörlük Öğrenci İşleri Daire Başkanlığındakikayıt tarihleri
|
7-8 Ekim 2024
|
Kayıt yaptırıp eşdeğerlik, muafiyet ve intibak başvurusu yapmak isteyen öğrencilerinbaşvuru tarihleri
|
09-10-11 Ekim 2024
|
Ders kayıt (kayıt yenileme) işlemleri tarihleri
|
14 Ekim 2024 – 18 Ekim 2024
|
Kayıt yeri: Pamukkale Üniversitesi Rektörlük Binası Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Kat:1 Kınıklı Yerleşkesi Pamukkale/DENİZLİ
|
|
KAYIT İÇİN İSTENEN BELGELER
1-Yerleştirme Sonuç Belgesinin İnternet Çıktısı. (1 Nüsha)
2-Aşağıda belirtilen belgelerden herhangi biri;
· e-Devlet üzerinden alınan Lise Mezuniyet Belgesinin çıktısı
· Mezun olunan liseden alınan Lise Diplomasının aslı
· Geçici Mezuniyet Belgesinin aslı
· Onaylı Lise Diplomasının aslı
· Lise Diplomasını kaybeden öğrenciler için zayi belgesinin aslı
· Mezun oldukları liseden aldıkları yeni tarihli Mezuniyet Belgesinin aslı.
Belgenin kayıt sırasında aslı görülerek onaylanan fotokopisi alınacaktır.
Başarı Belgesi mezuniyet belgesi yerine kullanılmaz.
3-DGS ile yerleşip Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıfından başarısız olup, Türkçe programlara yerleşen öğrencilerden Lise ve Önlisans Diploması aslı ve fotokopisi (Belgelerin aslı görüldükten sonra öğrenciye teslim edilecektir. Belgenin aslı görülmeden kayıt işlemi yapılmaz.). e-Devletten alınan yeni tarihli Lise Mezuniyet Belgesi ve Önlisans Mezuniyet Belgesinin çıktısı da geçerlidir.
4-T.C. Kimlik Kartı ya da T.C. Nüfus Cüzdanının önlü-arkalı fotokopisi.
5-1 adet 4.5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf
6-2002 ve daha önce doğmuş erkek öğrenciler için askerlik şubelerinden veya e-devletten alınacak “bir fakülte veya yüksekokula kaydolmasında askerlikle ilgili bir sakınca olmadığına” dair belge.
Askerliğini tamamlamış olan öğrenciler için terhis belgesinin aslı görülerek fotokopisi alınacaktır.
Askerlikten muaf olan öğrenciler için muafiyet belgesinin aslı görülerek fotokopisi alınacaktır.
7-Aday Öğrenci Bilgi Formu (Kayıt sırasında sistem üzerinden doldurulacaktır).
8-II. Öğretim öğrencileri güz dönemi katkı payı/öğrenim ücretini yatıracaklardır (Kayıt hakkı kazanan öğrenciler; kayıt için geldiklerinde Rektörlük Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından verilecek olan yeni yerleşecekleri Türkçe programa ait öğrenci numarası ile Halk Bankasının Türkiye genelindeki tüm şubelerinden, internet bankacılığı ve ATM’lerinden katkı payı/öğrenim ücretini ödeyebileceklerdir).
Öğrenci katkı payı/öğrenim ücretleri için tıklayınız.
ÖNEMLİ:
· Kayıt yaptıracak öğrencilerin, kayıt için istenen belgeler ile birlikte, şahsen/kanuni temsilcisi (vasi)/noter vasıtasıyla vekil tayin edilen kişi aracılığı ile başvuru yaparak kayıtlarını yaptırmaları gerekmektedir.
· Eksik belge ile kayıt yapılmaz.
· Aday Öğrenci Bilgi Formunu doldurmanız kayıt yaptırdığınız anlamına gelmemektedir.
· Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya fotokopisi kabul edilmez.
· Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.
· Üniversite, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir
Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Muafiyet İşlemleri Duyurusu
Eşdeğerlik, muafiyet ve intibak başvurusu yapmak isteyen öğrencilerin başvurularını sistem üzerinden 9-10-11 Ekim 2024 tarihleri arasında yapması gerekmektedir.
Muafiyet Modülü online başvuru kılavuzu için tıklayınız.
Başvurular "Öğrenci Bilgi Sistemi" üzerinden yapılacaktır...
PAÜ Eşdeğerlik, Muafiyet ve İntibak Yönergesi için tıklayınız…
NOT:
1-Başvuruda sisteme yüklenen belgelerin asıllarının ilgili akademik birime başvuru tarihi içinde (9-10-11 Ekim 2024) teslim edilmesi zorunludur.
2- Öğrenci daha önce eğitim gördüğü yükseköğretim kurumundan alıp başarılı olduğu dersler için muafiyet başvurusu yapabilecektir.