Eğitim sistemimiz olan probleme dayalı öğrenme (PDÖ) ile bağıntılı olarak sorun çözme becerisi üst düzeyde, sorunlara çok yönlü bakış açısıyla çözüm odaklı yaklaşabilen; hızlı, doğru ve bütüncül çözümler üretebilen; içinde bulunduğu toplumun değişen sağlık ihtiyaçlarını analiz etme ve elde ettiği sonuçları uygulamaya dönüştürme becerisine sahip, Türkiye'nin sağlık sorunlarını bilen, birinci basamak sağlık hizmeti sırasında bu sorunların üstesinden gelebilecek bilgi, beceri ve tutumlarla donanmış, öğrenmeyi öğrenen; güncel gelişmeleri takip edip yüksek iletişim becerisi ile pratiğe yansıtabilen; araştırıcı ve sorgulayıcı olan, bilimsel düşünen,  lider vasfına sahip; kendine güvenen; sağlık alanının her aşamasında çalışabilen ve yöneticilik yapabilen; Atatürk ilkeleri ve kutsal hekimlik mesleğinin etik kurallarına bağlı çağdaş hekimler yetiştirmektir.

Eğitim Hedeflerimiz:

Toplumda sık görülen hastalıkların tanısını koyabilen, ayırıcı tanısını yapabilen, güncel tedavi algoritmaları ile tedavi edebilen,

Hasta ve hasta yakınları ile iyi ilişki kurabilen, gerekli bilgilendirmeyi uygun yaklaşımla yapabilen, empati yeteneği gelişmiş,

Birinci basamak sağlık hizmeti sunumunda bireyin ve toplumun sağlığının korunmasını önceleyen koruyucu hekimliği ilke edinmiş,

Toplumun sağlığına etki eden, gerek bölgesel gerekse küresel değişiklikleri tanıyabilen,

Deontolojik ilkelere ve meslek etiğine bağlı,

Eğitim sistemimizin temeli olan PDÖ ve aktif eğitimin ana unsurlardan olan öğrenmeyi öğrenen profil ile tıp uygulamalarında günceli takip edip uygulayan

Çalıştığı her koşulda bireyin özelini gözeten, gerektiğinde lider gerektiğinde uyumlu ekip üyesi olarak çalışabilen,

Atatürk ilkeleri ve kutsal hekimlik mesleğinin etik kurallarına bağlı çağdaş hekimler yetiştirmektir.