Menü

Etkinlik Takvimi

<Nisan 2020>
PztSalÇarPerCumCmtPaz
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
Tümünü Gör
Güncellenme Tarihi: 07 Aralık 2019

Genç İletişimciler Pamukkale Turizm Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Buket Güler ile buluştu.

 

Genç İletişimciler Pamukkale Turizm Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Buket Güler ile buluştu.

 

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi, öğrencilerini sektör temsilcileri ile buluşturmaya devam ediyor. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü tarafından üçüncüsü düzenlenen “Halkla İlişkiler Söyleşileri” etkinliğinde, Denizli’nin sembol firması ve ulaşım denildiğinde akla ilk gelen markası olan PamukkaleTurizm’in Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Buket Güler konuk oldu. 

 

‘Değerli Marka Olmak: Pamukkale Turizm Marka Kimliğini Nasıl Oluşturdu? konulu etkinlik; Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi, Hierapolis Konferans Salonunda Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Eylin Aktaş’ın açılış konuşmasıyla başladı. Pamukkale Turizm Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Buket Güler’in iş hayatındaki deneyimlerini paylaştığı söyleşi yoğun bir katılım ile öğrenciler tarafından dikkatle takip edildi. Söyleşiye zaman zaman öğretim elemanları ve öğrenciler de sektöre dair soruları ile katılım sağladı.

 

Güler, Marka kimliği oluşturulurken dikkat edilmesi gereken püf noktalardan söz etti. Ayrıca Türkiye'nin en sevilen karayolu ulaşım şirketi olan Pamukkale Turizm'in müşteri odaklı çalışmalarının, şirket içi çalışanlara verilen önemin ve diğer etkenlerin kendilerini bugüne getirdiğini vurguladı. Pamukkale Turizm'in kurumsal bir firma ve marka olurken hangi noktalara önem verdiklerini anlatan Güler, özellikle müşteri ile empati kurmanın ne kadar önemli olduğuna vurgu yaptı.  Güler ‘Bir yerde işe başlarken o kurumu çok iyi tanıyın ve analiz edin. Emin olun o zaman yaptığınızın işin ne kadar keyifli olduğunu anlayacaksınız.’ dedi.Etkinlik öğretim üyeleri ve öğrencilerin sorularının yanıtlaması ile son buldu.