*Staj Tarihleri 04.07.2022 - 30.09.2022 tarihleri arasında 30 iş günü olacak şekilde ayarlanmalıdır. **Resmi tatiller (15 Temmuz, Bayram günleri vs.) staj günü olarak kabul edilmez.
*Öğrencilerin staja başlamadan önce sitemizden edineceği Staj Kabul Formunu staj yapacağı kuruma onaylatması, sonrasında staja başlama tarihinden bir hafta öncesinden hem danışmanın mailine ve hem de bozkurtmyo@pau.edu.tr mail adresine göndermesi gerekmektedir.
*Öğrenci staj başlangıç tarihinden bir hafta öncesinde sigorta giriş işlemi için Yüksekokul Sekreterliğine müracaat etmelidir.
*(Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği öğrencilerinin müracaatta Staj Kabul Formu yanı sıra bölüm staj koordinatöründen alacağı Zorunlu Staj Yazısını da kuruma götürmesi gerekmektedir. İlgili yazı staj yeri belli olduktan sonra öğrencinin mail adresine gönderilecektir.)
*Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği öğrencilerinin ücretsiz Apron Kartı alabilmesi için stajdan önce bölüm staj koordinatöründen yazı alması gerekmektedir. İlgili yazı staj yeri belli olduktan sonra öğrencinin mail adresine gönderilecektir.
*Tüm öğrencilerin staj yapacakları havalimanlarına bireysel olarak bizzat başvuru yapması gerekmektedir. (ÇARDAK HAVALİMANI DAHİL)
NOT:Staj ile ilgili bilgi edinmek için danışman hocanıza müracaat edebilirsiniz.
Staj sonrası işlemleri;
1. Öğrenci, Staj Defterini eksiksiz doldurularak (30 iş günü yazılacak) 07.10.2022 Cuma mesai bitimine kadar danışman hocasına teslim eder.
2. Öğrenci, Staj Değerlendirme Formunu çalıştığı kurumdaki amirine doldurması için verir. Daha sonra öğrenci bu formu kapalı zarf içerisinde amirinden alarak danışman hocasına teslim eder.