Menü

Etkinlik Takvimi

<Kasım 2017>
PztSalÇarPerCumCmtPaz
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
Tümünü Gör

Öğr. Gör. Aykut GÜNLÜ

 

ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ

BÖLÜM BAŞKANI

Çocuk Gelişimi Programı

 

Tel: 0 258 613 11 00 / 133

Faks: 0 258 613 11 19

E-Posta: agunlu

 

Verdiği Dersler

Önlisans

 

 

Çalışma Alanları

 

 

ÖZGEÇMİŞ

KİŞİSEL BİLGİLER

Doğum Tarihi-Doğum Yeri

20.01.1986

Medeni Hali

Bekar

Yabancı Dili

İngilizce

EĞİTİM BİLGİLERİ

Derece

Bölüm/Program

Üniversite

Yıl

Lisans

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık ABD

Pamukkale Üniversitesi

2004-2008

Yüksek Lisans

Eğitim Bilimleri Enstitüsü-Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı

Anadolu Üniversitesi

2011-2016

Yüksek Lisans Tezi

“Ergenlerde İnternet Ve Problemli İnternet Kullanım Davranışının İncelenmesi”, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, 2016, Eskişehir, Türkiye.

Tez Danışmanı: Prof. Dr. Aydoğan Aykut CEYHAN

GÖREVLER

Görev Unvanı

Görev Yeri

Yıl

Öğr. Gör.

Pamukkale Üniversitesi/Tavas Meslek Yüksekokulu/Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü/Çocuk Gelişimi Programı

2017-

ESERLER

A.   Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

A1. Günlü, A. ve Ceyhan, A. A., (2017). Ergenlerde internet ve problemli internet kullanım davranışının incelenmesi. Addicta: The Turkish Journal On Addictions. 4(1), 75-117.

B.   Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler:

B1. Günlü, A. (2017). İlkokul öğrencilerinde okuma ve yazma tutumları ile bilgisayar oyun bağımlılığı arasındaki ilişkinin incelenmesi. II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi”(INES-2017) Alanya, Antalya, Turkey, 18-21 Ekin 2017, s. 326.

B2. Oral, T. ve Günlü, A. (2017). Çocuklarda (8-14 yaş) fonksiyonel olmayan tutumlar ölçeği’nin Türkçeye uyarlama çalışması. II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi”(INES-2017) Alanya, Antalya, Turkey, 18-21 Ekin 2017, s. 325.