Menü

Etkinlik Takvimi

<Aralık 2018>
PztSalÇarPerCumCmtPaz
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Tümünü Gör

 

Yüksekokulumuzda Kalite İyileştirmeye Yönelik Yapılan İşlemler

  1. Sınav programları hem web sayfasından hem de duyuru panolarından ara sınavlarda en az bir hafta, dönem sonu sınavlarında ise en az iki hafta öncesinden öğrencilere düzenli olarak duyurusu yapılmaya başlanmıştır.
  2. Okul web sayfasının etkin bir şekilde kullanımına başlanmıştır. Öğrencilere ilişkin tüm duyurular, etkinlik ve haberler web sayfasından düzenli olarak paylaşılmaktadır.
  3. Sınavlar, oluşturulan Sınav Hazırlama Kurulu tarafından yürütülmektedir. Kurul, Pusula Bilgi Sisteminde oluşturulan “Sınav Oturma Planı”na göre sınavları düzenlenmektedir. Bu plan ile öğrenciler sınavın saatini ve yerini Pusula Bilgi Sisteminden takip edebilmektedir. Öğrencilerin sınav mağduriyeti ortadan kaldırılmıştır.
  4. Ders programları, dönem ders kayıtlarından önce hem duyuru panolarından hem de web sayfasından öğrencilere duyurusu yapılmaya başlanmıştır.
  5. Öğretim görevlileri, öğrencilerin sorunlarını dinlemek üzere danışmanlık saati belirlemiş olup ofis kapılarından bu zaman dilimlerinin duyurusunu yapmaları sağlanmıştır.
  6. Sınıf kapılarına hangi gün hangi dersin yapıldığına dair ders programları asılmaya başlanmıştır.
  7. İlçe Halk Eğitim Merkezi ile işbirliği içinde öğrencilere yönelik DGS kursu, halk oyunları kursu, müzik, resim ve bilgisayar gibi kursların düzenlenmesi yapılmakta ve düzenli hale getirilmektedir. Bu konuda bir öğretim görevlisi görevlendirilmiş olup öğrencilerin bu kurslara yönelmesi sağlanmaktadır.
  8. Okulun tamamında yaşanan elektrik sorunu, rektörlük tarafından çözülmüştür.
  9. Okulun ısınmasında kömür ihtiyacı belediye tarafından karşılanırken zaman zaman yaşanan aksamalar neticesinde, ısınma ihtiyacı tamamen rektörlük tarafından karşılanarak çözüme kavuşturulmuştur.
  10. Proje kapsamında yapılan seranın sulama sisteminde ihtiyaç duyulan hidrofor, sisteme bağlanmıştır. 
  11. Sera bölgesindeki gübreleme ve kalorifer sisteminin depo içine alınması sağlanmıştır.
  12. Uygulama alanı aktif olarak kullanılmaya bağlanmış olup, meyve fidanları, tıbbi ve aromatik bitki dikimi ile sukkulent yetiştiriciliğine başlanmıştır. (Link)
  13. Uygulama alanının geçici tahsisi sürekli tahsise dönüştürülmüştür.
  14. İkinci öğretim öğrencilerinin çıkış saatlerinde öğrencilerin yurt güzergâhında güvenliğin emniyet ve belediye ile irtibat içinde sağlanmasına çalışılmıştır.
  15. Hizmet standartları belirlenerek Web sayfası üzerinden duyurulmaktadır.
  16. İki yeni öğrenci topluluğunun kurulmasına ön ayak olunmuş ve öğrencilerin sosyal faaliyetler gerçekleştirmelerine zemin hazırlanmıştır.
  17. Denizli aşçılık derneği ile birlikte okulumuz aşçılık programı, yemek yarışması düzenleyerek öğrencilerin bilgi ve becerilerinin diğer illerden gelen öğrencilerle yarışma ortamında sergilenmesi sağlanmıştır.
  18. Çocuk gelişimi programının başlattığı çocuk şenliğinin her yıl bahar dönemi sonunda geleneksel hale dönüşümü sağlanmıştır. (Link)
  19. Kütüphanenin düzenlenmesi ve kitapların konularına göre tasnif edilip numaralandırılmasına geçilmiştir.
  20. Bilgisayar ve projeksiyonların bakımları yapılarak tamamı çalışır konuma getirilmiştir.
  21. Arşiv odası kurularak belge ve dokümanların burada tutulması sağlanmıştır.
  22. Konferans salonunda perde, ses ve ışık sisteminin bakımı yapılmıştır.
  23. Çocuk gelişimi programı öğrencilerinin dönem içi yaptıkları oyuncak el işi ürünlerinin kırsalda yer alan okullara dağıtımının sağlanmış olup köy okulları ile işbirliği ve yüksekokulumuz tanıtımı gerçekleştirilmiştir. (Link)
  24. Yüksekokul kurul ve komisyonları güncellenerek aktif hale getirilmiştir.
  25. Her beş yılda bir hazırlanan Stratejik Plan’da yer alan hedefler her yıl rapor haline getirilmeye başlanmıştır. Gerçekleşmesi düşünülen hedefle gerçekleşen hedef kıyaslanarak bir sonraki yıl için yeni hedefler belirlenmeye çalışılmaktadır.
  26. Yüksekokulumuzda öğrencilerin mesleki bakış açıları ve ufkunu genişletmeye yönelik olarak Kariyer Günleri düzenlenmeye başlanmıştır.
  27. Yüksekokulumuza yeni kayıt yaptıran öğrencilerimize 2017-2018 Eğitim Öğretim yılı ile uygulanmaya başlanan oryantasyon programı düzenli hale getirilmiştir. (Link)
  28. Yüksekokulumuz Bitkisel ve Hayvansal Üretim Bölümü ile Tavas İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü aracılığıyla yüksekokulumuz konferans salonunda 22 Ekim 2018 tarihinde “Tavas Meyvecilik Paneli” gerçekleştirildi. (Link)
  29. Tavas Belediyesi ile görüşülerek, öğrencilere servis hizmeti vermesi sağlanmış ve böylelikle öğrencilerin yaşadığı/yaşayabileceği ulaşım problemlerinin önüne geçilmiştir.
  30. Bir staj defteri formatı oluşturularak öğrencilerin staj/uygulama defterlerinde standardizasyon sağlanmıştır.

Pamukkale Üniversitesi 

Tavas Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü