Menü

Etkinlik Takvimi

<Kasım 2017>
PztSalÇarPerCumCmtPaz
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
Tümünü Gör
Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Programa Öğrenci Alımı Planlanmaktadır) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programı, en son bilimsel ve teknolojik gelişmeler ışığında iletişim çalışmalarını gerçekleştirecek, alanında yetkin, proje üretip yönetebilecek, etkin halkla ilişkiler faaliyetleri ile sektörde yeraldığı firmalara katma değer sağlayacak elemanlar yetiştirmeyi amaçlayan 2 yıllık bir ön lisans programıdır.     Günümüzde rekabetin hızla artması, şirketlerin ürettiği ürün ve hizmetlerin daha etkin ve global bir ölçekte tanıtılmasını gerekli kılmaktadır. Bu amaçla bu hizmetlerin daha bilimsel bir aşamada koordine edilmesi ve bu alanda eğitim almış yetkin elemanlarla verilmesi büyük önem kazanmaktadır. Programda; kuramsal bilginin yanı sıra, pratiğe yönelik çalışmalar büyük önem kazanmaktadır. Özellikle sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanları yetiştirmek amacı ile uygulamaya önem verilecektir. Bu nedenle 1. ve 2. yarıyılda temel bilgilere 3. ve 4. yarıyılda mesleki becerilerini artıracak uygulamalı derslere ağırlık verilmektedir. Öğrenciler kuramsal bilgilerin yanında, halkla ilişkiler stratejisi geliştirme, kurumsal iletişim, kurumsal kimlik geliştirme gibi konularda uygulamalı çalışmalarda bulunacaklardır. Mezun öğrenciler reklam stratejisi ve planlaması konusunda da etkin   görev alabilecekleri bir seviyede eğitim alırlar. Programın eğitim dili Türkçedir.    Bölümümüz ders programı, öğrencileri stratejik iletişiminin tüm unsurlarını  ve disiplinlerini bilen ve uygulayabilen mezunlar yetiştirmek üzere hazırlanmaktadır. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık  sektörünün ihtiyaçları göz önüne alınarak  bilimsel ve teknolojik gelişmeler yakından izlenerek oluşturulmuştur. Reklamcılık ve Halkla İlişkiler programlarında iletişimin yazılı ve sözlü formları, pazarlama, örnek olaylar, istatistik, araştırma, grafik ve tasarım, metin yazımı ve görselleştirme, medya planlama ve kampanya dersleri yer alır. Reklamcılık ve Halkla İlişkiler bölümü mezunları, reklam ajansları, halkla ilişkiler şirketleri, medya planlama ve satın alma  şirketleri, çeşitli kuruluşların reklam ve halkla ilişkiler departmanlarında çalışabilirler.