Etkinlik Takvimi

<Mart 2017>
PztSalÇarPerCumCmtPaz
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
Tümünü Gör

Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

 

Hizmet kalitesinin öneminin gün geçtikçe arttığı dünyamızda çağrı merkezi yöneticiliği bu ihtiyacı birinci derecede karşılayan güce sahip bir

program olarak karşımıza çıkmaktadır.

Tüketici tercihlerini belirleyen en önemli unsurlar olan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti tüm sektörlerde

öncelikli hedef haline gelmiştir. Bölümümüz bu çerçevede bir işletmede üretimden satışa kadar

uzanan temel işletme sürecinin yöneticiliğini yapabilecek nitelikli insan gücü yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

 

Özellikle teknoloji ve finans şirketlerinin ağırlıklı olarak kullandığı “çağrı merkezleri”, ülkemizde bankaların öncülüğünde

başlayarak GSM ve havayolu firmaları ile beraber diğer sektörlerde de önemli hale gelmiş bulunmaktadır.

Krize rağmen gelişen sektörler arasında yer alan ve sağladığı istihdam alanı ile dikkat çeken “çağrı merkezleri” krizden

en az etkilenen sektörler arasında yerini almıştır. Bu duruma paralel olarak özellikle banka ve telefon şirketlerinin başlattığı “çağrı merkezi”

yatırımları her geçen gün artmaktadır. Firmaların çok daha geniş kitlelere ulaşması ve kısa sürede yeni müşteriler

kazanabilmeleri için son derece avantajlı bir çözüm olarak karşımıza çıkan “çağrı merkezleri” yüklü maliyetleri

olmasına rağmen son yıllarda daha da fazla önem kazanmaya devam etmiş, sağlık hizmeti sunan

hastanelerde de küçük, orta ya da büyük ölçekli “çağrı merkezleri” kurulmaya başlanmıştır.

 

Programdan mezun olanların hangi unvanı alacağı

Programdan mezun olanlar Çağrı Merkezi Meslek Elemanı unvanını alacaklardır.

İş hayatına başladıktan birkaç yıl sonra performanslarına göre çeşitli yönetim pozisyonlarında yönetici olabileceklerdir.

Mezun olan öğrencilerin istihdam olanakları ve Öğrenci Devamlılığı

Özel sektördeki tüm firmaların çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir. Emniyet,  sağlık, vergi gibi konularda faaliyette olan

kamu sektörü çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir. Özel ve kamu sektöründe faaliyette olan

bankaların çağrı merkezlerinde çalışabileceklerdir. Halkla ilişkiler ve iletişim görevleri ile birlikte yürütülen ve müşteri

ile yüz yüze ya da telefon yolu ile bağ kurmayı gerektiren diğer görev ve pozisyonlarda da istihdam olanakları mevcuttur.

Aynı zamanda öğrenciler isterlerse “Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans

Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca kendi alanlarında örgün öğretim veren programlara dikey geçiş yapabileceklerdir.

Öğrencilerimizin Dikey Geçiş Sınavında başvurabilecekleri lisans programları: 

  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İletişim
  • İletişim Bilimleri
  • İletişim Sanatları
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • İşletme