Menü

Etkinlik Takvimi

<Mayıs 2020>
PztSalÇarPerCumCmtPaz
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567
Tümünü Gör
Güncellenme Tarihi: 21 Nisan 2020

2020 Yaz Stajları Bilgilendirmesi

STAJ EVRAKLARININ HAZIRLANMASI VE TESLİM EDİLME SÜRECİ 

STAJ BAŞVURU İSTEĞININ YAPILMASI

http://pusula.pau.edu.tr adresinde Öğrenci Bilgi Sistemine girilir. Staj İşlemleri menüsünden Staj Başvuru linkine tıklanır.

Yeni başvuru butonuna tıklanarak (1. Staj ve 2. Staj girişleri ayrı ayrı seçilip her biri için) staj yapılacak işyeri bilgileri ve staj tarihleri sisteme girilir. (Staj başlangıç tarihleri açıklanan tarihler olmalıdır. Resmi Kurumlarda staj yapacak olanlar, cumartesi-Pazar ve resmi tatil günleri staj süresine dahil edilmemelidir. Staj,  Resmi Kurumlarda haftada 5 gün, Özel işyerlerinde haftada 6 gün olarak yapılır.)

STAJ BAŞVURU FORMUNUN YAZDIRILMASI

Başvuru kaydedildikten sonra her iki ayrı staj için ayrı ayrı Yazdır butonu ile formun çıktısı alınır. Her staj girişi için 3 nüsha çıktı alınmalı ve bunlar işyeri tarafında eksiksiz şekilde doldurulması sağlanmalıdır. Doldurulan belgelerin 1 nüshası işyerinde kalmalı diğer 2 nüsha öğrenci işlerine teslim edilmelidir.

FORMLARIN İMZALATILMASI(danışman ve iş yerine)

Staj Başvuru Formu önce işyerine imzalatılır. Daha sonrada danışmana imzalatılır.

FORMLARIN TESLİM EDİLMESİ

Formlar işyerine onaylatıldıktan sonra danışmana imzalatılmadan önce http://pusula.pau.edu.tr adresinden yapılan staj başvurusunda onaya gönder butonuna basılır.

 

Evraklar danışmana, Tahakkuk Servisi ve Öğrenci İşleri Bürosuna teslim edildiğinde staj başvurusu tamamlanmış olur. Staj defterini görevli memur Ahmet SARITAŞ’ dan alabilirsiniz.

Staj başvuru çıktılarınızı iş yerine kaşe ve imza yaptırdıktan sonra 2 nüshasını içinde bulunduğumuz süreçten dolayı okulumuz öğrenci işlerine kargo ile gönderebilirsiniz. Staj başlama tarihinden en az bir hafta önce staj başvuru formları öğrenci işlerine gönderilebilir. Sürecin hızlı ve sağlıklı işlemesi için en erken staj tarihi başlangıcı olan 15 Haziran tarihinden 1 hafta öncesi 8 Haziran Pazartesi gününe kadar staj başvuru evrakları öğrenci işleri tarafından alınmış olmalıdır.

iletişim bilgileri

Tel: 0 258 296 7507

        0 258 29675 08

Dahili-7507-7508

Fax: 0 258 296 74 34

E-Mail: dsbmyo@pau.edu.tr

Adres:

Pamukkale Üniversitesi  Denizli Sosyal Bilimler MYO

 Kınıklı Yerleşkesi, 20160 KINIKLI / DENİZLİ.


 

Detaylı staj giriş ve evrak çıktıları için lütfen videoyu izleyiniz.

 

videoyu Youtube'de izlemek için tıklayınız.

DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ

2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAZ DÖNEMİ STAJ TARİHLERİ

Toplam 30 iş günü seçilerek staj 1 ve Staj 2 olarak giriş yapılmalıdır.

Haftanın 6 günü iş günü olarak hesaplanır. (Özel Sektör)

Bu tarih aralıklarına resmi tatiller dâhildir.

( 15Temmuz-kurban bayramı-30 Ağustos)

 

15.06.2020 - 01.07.2020

15 GÜN

02.07.2020 - 20.07.2020

15 GÜN

21.07.2020 – 10.08.2020

15 GÜN

11.08.2020 – 27.08.2020

15 GÜN

28.08.2020 – 14.09.2020

15 GÜN

Kamuda Staj Tarihleri Haftanın 5 günü iş günü olarak hesaplanır.

 Bu tarih aralıklarına resmi tatiller dâhildir.

( 15Temmuz-kurban bayramı-30 Ağustos)

 

15.06.2020 – 03.07.2020

15 GÜN

06.07.2020 – 27.07.2020

15 GÜN

28.07.2020 – 19. 08.2020

15 GÜN

20.08.2020 – 09.09.2020

15 GÜN

DIŞ TİCARET PROGRAMI ÖĞRENCİLERİ;

DİKKAT: Yaz Döneminde staj yapacak olan öğrenciler, Staj başvuru formlarını Tahakkuk Servisine ve Öğrenci İşleri Bürosuna 

22 Nisan 2020 – 01 Haziran 2020 tarihleri arasında teslim edecekler. Belgesi teslim edilmeyen stajlar geçersiz sayılacaktır.

STAJ SONRASI STAJ DEFTERİNİN TESLİM EDİLMESİ:

Staj yapıldıktan sonra Staj Defterinin Öğrenci İşleri Bürosuna staj bitiminden itibaren 20 Eylül 2020 tarihine kadar teslim edilmesi zorunludur. Mezuniyet aşamasında olan öğrencilerimiz staj bitiminden itibaren en kısa sürede staj defterlerini yollamaları gerekir. Şehir dışında olan öğrencilerimiz staj defterlerini kargo ile okulumuz öğrenci işlerine yollayabilirler. Gönderim yapmadan önce Staj defterinizde eksik alan, fotoğraf ve özellikle staj yapılan her sayfada işyerinin kaşe ve ıslak imzasının tam olması gerekir. Lütfen eksiklik olup olmadığını kontrol ediniz.

TURİZM VE SEYAHAT HİZMETLERİ TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİ;

DİKKAT: Yaz Döneminde staj yapacak olan öğrenciler, Staj başvuru formlarını Tahakkuk Servisine ve Öğrenci İşleri Bürosuna 22 Nisan 2020 – 01 Haziran 2020 tarihleri arasında teslim edecekler. Belgesi teslim edilmeyen stajlar geçersiz sayılacaktır 

TURİZM VE SEYAHAT HİZMETLERİ VE

TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİ İÇİN

2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAZ DÖNEMİ STAJ TARİHLERİ

Staj Tarihleri 1. Grup----- Haftanın 6 günü iş günü olarak hesaplanır.

(RESMİ TATİLLER DAHİL HESAPLAMA)

Toplam 30 iş günü seçilerek staj 1 ve Staj 2 olarak giriş yapılabilir.

Bu tarih aralıklarına resmi tatiller dâhildir.

( 15Temmuz-Kurban bayramı-30 Ağustos)

 

15.06.2020 - 01.07.2020

15 GÜN

02.07.2020 - 20.07.2020

15 GÜN

21.07.2020 – 10.08.2020

15 GÜN

11.08.2020 – 27.08.2020

15 GÜN

28.08.2020 – 14.09.2020

15 GÜN

Kamuda Staj Tarihleri Haftanın 5 günü iş günü olarak hesaplanır.

Kamu kurumlarında staj yapacak öğrenciler staj başlangıç tarihlerinden itibaren hafta çalışma gün sayısını 5 gün olarak hesaplayıp giriş yapılmalıdır.

Toplam 30 iş günü seçilerek staj 1 ve Staj 2 olarak giriş yapılabilir.

 Bu tarih aralıklarına resmi tatiller dâhildir.

( 15Temmuz-kurban bayramı-30 Ağustos)

 

15.06.2020 – 03.07.2020

15 GÜN

06.07.2020 – 27.07.2020

15 GÜN

28.07.2020 – 19. 08.2020

15 GÜN

20.08.2020 – 09.09.2020

15 GÜN

 

 STAJ SONRASI STAJ DEFTERİNİN TESLİM EDİLMESİ:

Staj yapıldıktan sonra Staj Defterinin Öğrenci İşleri Bürosuna staj bitiminden itibaren 20 Eylül 2020 tarihine kadar teslim edilmesi zorunludur. Mezuniyet aşamasında olan öğrencilerimiz staj bitiminden itibaren en kısa sürede staj defterlerini yollamaları gerekir. Şehir dışında olan öğrencilerimiz staj defterlerini kargo ile okulumuz öğrenci işlerine yollayabilirler. Gönderim yapmadan önce Staj defterinizde eksik alan, fotoğraf ve özellikle staj yapılan her sayfada işyerinin kaşe ve ıslak imzasının tam olması gerekir. Lütfen eksiklik olup olmadığını kontrol ediniz.