Menü

Duyurular

Tümünü Gör

BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI

  • Program Başkanı:Öğr. Gör. Sıdıka ÖZLEN 
  • Danışman (Normal Öğretim): Öğr. Gör. Hakan DEMİR
  • Danışman (İkinci Öğretim):  Öğr. Gör. Sıdıka ÖZLEN 

TANIM

Günümüz iş dünyası hızlı değişim ve gelişim süreci yaşamaktadır. Her gün farklı görüşlerin, öngörülerin ve teorilerin oluşturduğu, uygulandığı bu dönem beraberinde sorunları ve belirsizliklerinde getirmektedir. Bu durumda yöneticilerin üzerine yük oluşturmaktadır. Yönetici birde ofis planlaması ve kontrolünün iyi yapılmadığı bir çalışma ortamına sahip ise bütün enerji ve zamanını bu eksiklikleri giderebilmek için harcamak zorunda kalmaktadır. Böyle durumlar yönetici asistanlığı kavramını her alanda üzerinde özellikle durulması gereken bir kavram haline getirmiştir.

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programının amacı, hızlı değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, büro yönetimi ilkelerini ve yöntemlerini profesyonelce kullanabilen, iyi insan ilişkileri kurabilen, yazıları on parmakla ve bakmadan, süratle yazabilen, her türlü büro teknolojisini kullanabilen, modern protokol bilgilerine sahip, yüksek düzeyde büro elemanları, büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmektir.

AMAÇ

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programının amacı, hızlı değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, büro yönetimi ilkelerini ve yöntemlerini profesyonelce kullanabilen, iyi insan ilişkileri kurabilen, yazıları on parmakla ve bakmadan, süratle yazabilen, her türlü büro teknolojisini kullanabilen, modern protokol bilgilerine sahip, yüksek düzeyde büro elemanları, büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmektir.

GİRİŞ KOŞULLARI ve BÖLÜM KAPASİTESİ

YÖK’ün ilgili mevzuatı doğrultusunda ÖSYM tarafından belirlenir. Bölüm kapasitesi 60 normal 60 ikinci öğretim olmak üzere toplam 120 kişidir.

MEZUNİYET KOŞULLARI

Öğrencilerimiz, normal öğretim yılı olan 2 yıl/4 yarıyıl sonunda İKMEP müfredatında yer alan ders sorumluluklarını yerine getirdikten sonra 120 AKTS’ye ulaşarak mezun olmaya hak kazanırlar.

İŞ OLANAKLARI

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümü mezunları tüm sektörlerde yönetici sekreteri, yönetici asistanı ve bölüm sekreteri olarak istihdam edilmektedirler. Özellikle bankalarda, finans kurumlarında, bakanlıklarda, hastanelerde, kooperatiflerde, hukuk bürolarında, kamu ve özel sektörlerdeki çeşitli firmalarda iş bulabilmekte, çalışabilmektedirler.

DERSLER

 Detaylar için tıklayın.

STAJ

Kamu ve özel sektördeki kurum ve kuruluşlar, Dershaneler, Hukuk Büroları, Üniversiteler, hastanelerde toplam 30 iş günü(15 işgünü-15 iş günü olmak üzere) yapılacak stajlar kabul edilecektir.

DGS SINAVI İLE GEÇİŞ YAPILABİLECEK LİSANS PROGRAMLARI

  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İşletme Bilgi Yönetimi
  • Sağlık Kurumları İşletmeciliği
  • Yönetim Bilişim Sistemleri
  • Reklamcılık ve Halkla İlişkiler