Acıpayam Meslek Yüksekokulu

Menü

Etkinlik Takvimi

<Haziran 2017>
PztSalÇarPerCumCmtPaz
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789
Tümünü Gör

BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI HİZMETLERİ BÖLÜMÜ

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı


Genel Tanıtımı

Programın amacı, istihdam sahası giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanmasıdır. Değişen günümüz koşularında, müşteri odaklı hizmet politikalarının yaygınlaşması, Çağrı Merkezi Hizmetleri sektörünün ön plana çıkmasına yol açmaktadır. Değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, etkili konuşma becerisi olan ve diksiyonu düzgün nitelikli işgücü yetiştirilmesi hedeflenmektedir.

 

Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön lisans Programı, Büro Hizmetleri ve Yönetici Hizmetleri Bölümü kapsamında açılan dört yarıyıllık bir programdır. Program, 2013 yılında Acıpayam Meslek Yüksek Okulu bünyesinde, Büro Yönetimi ve Yönetici Hizmetleri bölümü altında açılmıştır.

 

Giriş Koşulları ve Bölüm Kapasitesi

Üniversite sınavında yeterli puan alan ve programımızı tercih eden öğrenciler, Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans programına kayıt yaptırmaya hak kazanırlar. Eğitim-öğretim 4 yarıyıl ve 2 sene devam etmektedir. YGS Puan Türü; YGS-4’dır.

2015-2016 Eğitim Öğretim yılında 40 kontenjan sayısı kadar öğrenci almıştır.

 

Yatay Geçiş / Çift Anadal / Yandal / Muafiyet Olanakları

 

Türkiye’deki yükseköğretim kurumlarından Pamukkale Üniversitesine yatay geçiş yapmak isteyen öğrenciler için “Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” hükümleri uygulanır. Ortak zorunlu yabancı dil dersleri muafiyet sınavı, güz yarıyılı başında akademik takvimde belirtilen tarihte yapılır. Bu sınav için mazeret sınav hakkı verilmez. Ortak zorunlu yabancı dil muafiyet sınavına, hazırlık programı bulunmayan fakülte/meslek yüksekokulu/yüksekokul öğrencileri girer. Muafiyet sınavına girecek öğrenciler, akademik takvimde belirtilen süre içerisinde ilgili birime başvurur. Ayrıca; Yabancı dil hazırlık programı bulunan bölümlere ilk kez kayıt yaptıran öğrenciler, akademik yıl başlamadan önce düzey belirleme ve yeterlik sınavına girerler. Öğrenciler bu sınavda aldıkları puana göre başlangıç, orta-alt düzey veya orta düzey gruplarından birine yerleştirilir veya yeterlik puanına sahip olanlar hazırlık eğitiminden muaf tutulur. Bu grupların puan aralıkları Yüksekokul Müdürlüğü tarafından belirlenir. Sınav sonuçları ilgili yerlerde ve Yabancı Diller Yüksekokulunun internet sitesinde duyurulur.

 

Mezuniyet Koşulları

Programda mevcut olan (toplam 120 AKTS karşılığı) müfredattaki zorunlu ve seçmeli derslerin yanı sıra zorunlu stajlarını başarıyla tamamlayan ve 4.00 üzerinden en az 2.30 ağırlıklı not ortalaması elde eden öğrencilere ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ alanında ön lisans diploması verilir.

 

Dikey Geçiş İmkanları

Ön lisans eğitimini başarı ile tamamlayan öğrenciler dikey geçiş sınavına girerek, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince uygun görülen lisans programına yerleştirilmeleri halinde lisans programlarından birine dikey geçiş yapabilirler.

Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

İletişim

İletişim Sanatları

İletişim Bilimleri

İnsan Kaynakları Yönetimi

İşletme

İşletme Bilgi Yönetimi

Lojistik Yönetimi

Medya ve İletişim

Medya ve İletişim Sistemleri

Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

Yeni Medya

Yönetim Bilişim Sistemleri

 

Mezunlar ayrıca Açık öğretimin ilgili bölümlerine sınavsız dikey geçiş yapabilmektedir

 

 

İstihdam Olanakları

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir. Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücüne ihtiyaç duyulmaktadır.

 

Programda Okutulan Dersler

 

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı (Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi)

 

 

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI DERS KATALOĞU

DERS KODU

DERS ADI

TEORİ

PRATİK

GRUP

YARIYIL

1.      YARIYIL

TKD 101

TÜRK DİLİ - I

2

0

Ortak Zorunlu

1

ATI 101

ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ - I

2

0

Ortak Zorunlu

1

TDE 291

İLETİŞİME GİRİŞ

2

0

Zorunlu

1

BYA 215

HALKLA İLİŞKİLER

2

0

Zorunlu

1

BAN 115

GENEL MATEMATİK

3

0

Zorunlu

1

CMH 101

ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ -I

3

0

Zorunlu

1

BYA 109

TEMEL HUKUK

2

0

Zorunlu

1

BYA 115

EKONOMİ - I

2

0

Zorunlu

1

MBM 107

TEMEL BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ

2

1

Zorunlu

1

BYA 101

İŞLETME - I

2

0

Zorunlu

1

SECMELİ

Yabancı Dil-1

 

 

Yabancı Dil-1

1

 

Yabancı Dil-1

 

 

 

ING 125

İNGİLİZCE - I

2

0

 

 

2.      YARIYIL

TKD 102

TÜRK DİLİ - II

2

0

Zorunlu

2

ATI 102

ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ - II

2

0

Zorunlu

2

BYA 104

İŞLETME-II

2

0

Zorunlu

2

BYA 108

EKONOMİ-II

2

0

Zorunlu

2

BYA 103

TİCARİ MATEMATİK

3

0

Zorunlu

2

CMH 102

ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ -II

3

0

Zorunlu

2

PDR 101

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

3

0

Zorunlu

2

PLM 206

PAZARLAMA YÖNETİMİ

2

0

Zorunlu

2

ASC 213

BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ

3

0

Zorunlu

2

BCT 110

STAJ UYGULAMASI(30 İŞ GÜNÜ)

0

0

Zorunlu

2

SECMELİ

Yabancı Dil-2

 

 

Yabancı Dil-2

2

 

Yabancı Dil-2

 

 

 

ING 126

İNGİLİZCE - II

2

0

 

 

3.      YARIYIL

 

 

 

 

CMH 201

DİKSİYON -I

2

1

Zorunlu

3

HLK 209

KONUŞMA SANATI - I

1

1

Zorunlu

3

BYA 203

MESLEKİ YABANCI DİL-I

4

0

Zorunlu

3

CMH 203

TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM

2

1

Zorunlu

3

SECMELİ

Seçmeli 2

 

 

Seçmeli 2

3

SECMELİ

Seçmeli 2

 

 

Seçmeli 2

3

SECMELİ

Seçmeli 2

 

 

Seçmeli 2

3

SECMELİ

Seçmeli 1

 

 

Seçmeli 1

3

SECMELİ

Seçmeli 1

 

 

Seçmeli 1

3

 

Seçmeli 1

 

 

 

 

BYA 217

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

2

0

 

PLM 112

YÖNETİM VE ORGANİZASYON

2

0

 

YBS 203

İLERİ OFİS UYGULAMALARI

3

1

 

 

Seçmeli 2

 

 

 

BYA 219

İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU

2

0

 

EKNM 201

İSTATİSTİK - I

3

0

 

ISG 233

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

3

0

 

OTI 121

STRATEJİK YÖNETİM

3

0

 

 

4.      YARIYIL

 

 

 

 

CMH 202

DİKSİYON -II

2

1

Zorunlu

4

HLK 210

KONUŞMA SANATI - II

1

1

Zorunlu

4

BYA 204

MESLEKİ YABANCI DİL-II

4

0

Zorunlu

4

BYA 111

PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI

2

0

Zorunlu

4

HLT 220

HALKLA İLİŞKİLERDE KRİZ YÖNETİMİ

2

0

Zorunlu

4

SECMELİ

Seçmeli 4

 

 

Seçmeli 4

4

SECMELİ

Seçmeli 4

 

 

Seçmeli 4

4

SECMELİ

Seçmeli 4

 

 

Seçmeli 4

4

SECMELİ

Seçmeli 3

 

 

Seçmeli 3

4

SECMELİ

Seçmeli 3

 

 

Seçmeli 3

4

Seçmeli 3

 

 

 

 

BURO 216

ÇEVRE KORUMA

2

0

 

BYA 105

MESLEK ETİĞİ

2

0

 

Seçmeli 4

BYA 206

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

2

0

 

EKNM 202

İSTATİSTİK - II

3

0

 

OGK 204

İLK YARDIM

2

0

 

PLM 108

DAVRANIŞ BİLİMLERİ

2

0